ابطحی: حذف از جام‌جهانی یک اتفاق نبود

منبع
بروزرسانی
ابطحی: حذف از جام‌جهانی یک اتفاق نبود
سيدمهدي ابطحي در گفت‌وگو با ايسنا اظهارکرد: تيم‌ملي به جز يک نيمه مقابل اسپانيا در ساير ديدارها بازي خوبي به نمايش نگذاشت و به نظرم بايد بررسي کنيم که چرا ما در اين رويداد مهم ورزشي عملکردمان به اين گونه بود. اين مربي فوتسال با بيان اين‌که در اين رقابت‌ها بازيکنان ما به جز محمد طاهري در حد و اندازه خود ظاهر نشدند، خاطرنشان‌کرد: در بازي‌هاي آسيايي نيز عملکرد خوبي نداشتيم و آن زمان گفتيم که اين يک اتفاق است، در حالي که معتقدم حذف از جام‌جهاني ديگر نمي‌تواند يک اتفاق باشد. وي ادامه‌داد: اگر در اين مسابقات مقابل روسيه حذف مي‌شديم، اين موضوع بحث ديگري بود چرا که اين تيم پتانسيل‌هاي بسياري داشت ولي ما مقابل تيمي حذف شديم که نسبت به ما در سطح بسيار پايين‌تري قرار داشت که اين موضوع نشان مي‌دهد در کارمان ايرادهاي بسياري وجود دارد که به نظرم مهم‌ترين مساله در اين ميان، برنامه‌ نداشتن براي اين رقابت‌ها بود. وي در ادامه درباره عملکرد سرمربي تيم‌ملي اظهارکرد: صانعي در انتخاب بازيکن ايراد داشت که لطمه آن را هم خورديم. به طور مثال ما محمد کشاورز را که مصدوم بود به اين رقابت‌ها برديم که بايد اين کار صورت نمي‌گرفت. کشاورز در اين مسابقات به دليل آسيب‌ديدگي‌اش، بازيکن هميشگي نبود و مصدوميت او باعث شد که بدنش آماده نباشد و تمام ضربات خود را به سمت بالا بزند.