نماد آخرین خبر

توصیه‌ وزارت ورزش برای انتخاب میرشاد ماجدی؟!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
توصیه‌ وزارت ورزش برای انتخاب میرشاد ماجدی؟!

ورزش 3/ عضو هیات‌رییسه فدراسیون فوتبال توضیحاتی را درباره جلسه امروز با میرشاد ماجدی ارائه کرد.
احسان اصولی بعد از پایان جلسه‌ با میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون فوتبال در این خصوص گفت: اولین روزی بود که آقای ماجدی به عنوان سرپرست حضور داشتند و جمعی از اعضای هیات رییسه که تهران بودند، ایشان را همراهی کردند. مباحث مختلفی را پیگیری کردیم. مهم ترین بحث ما تامین منابع برای پیشبرد اهداف فدراسیون است.
او ادامه داد: دوستان و همکاران در فدراسیون با قدرت کارشان را ادامه خواهند داد و یک فضای دور از هرگونه تنش و التهاب را خواهیم داشت تا به ثبات برسیم. برای این دو بازی باقیمانده از دور مقدماتی جام جهانی برنامه ریزی می‌کنیم. امروز هم تیم ملی فوتسال زیر 19 سال ایران قهرمان تورنمنت کافا شد. ما هم تماس گرفتیم و تبریک گفتیم. دوروز دیگر هم حضور تیم ملی فوتسال بانوان روسیه را خواهیم داشت. نشستی با رییس کمیته فوتسال و نایب رییس فدراسیون روسیه خواهیم داشت. کل اخبار امروز این‌ها بود.
عضو هیات رییسه فدراسیون درباره غیبت برخی اعضای هیات رییسه مثل براتی و سراجی گفت: برخی همکاران گرفتار بودند و کار داشتند. آقای براتی بیمار هستند و انشاالله زودتر سلامتی شان را به دست آورند. آقای سراجی هم هستند.
اصولی افزود: ابتدا باید استقلال هیات رییسه اتفاق بیفتد. خدمت شما هستیم و عجله نکنید. انشاالله اخبار را به زودی خدمت شما می‌گوییم.
عضو هیات رییسه فدراسیون درباره شایعه دخالت وزارت ورزش برای انتخاب ماجدی به عنوان سرپرست فدراسیون تاکید کرد: به هیچ وجه توصیه ای از سوی وزارت ورزش برای انتخاب آقای ماجدی نبود. اعضای هیات رییسه با تصمیم جمعی و بعد از بررسی همه شرایط به این جمع بندی رسیدیم. کاملا مستقل بودیم.

اصولی در پایان درباره جدایی برخی افراد از فدراسیون گفت: برخی دوستان و همکاران رییس سابق فدراسیون امروز اعلام استعفا کردند و تشریف بردند. ضرورتی ندارد وارد این فضا شویم. روبه جلو برای ثبات فوتبال ملی حرکت می‌کنیم.خدمت خبرنگاران هم هستیم.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید