نماد آخرین خبر

از حقم نمی‌گذرم!

منبع
طرفداري
بروزرسانی
از حقم نمی‌گذرم!

طرفداری/ بازیکن جدا شده نفت‌ مسجدسلیمان ادعا می‌کند مسئولان این باشگاه در حالی که قرارداد او را یک طرفه فسخ کرده بودند، می‌خواستند ۱۵۰ میلیون تومان هم از او چک بگیرند...!
مجتبی لطفی که در ساعات پایانی فصل نقل و انتقالات زمستانی از نفت مسجدسلیمان کنار گذاشته شد بابت فسخ یکطرفه قراردادش از این باشگاه گلایه دارد.
در آخرین ساعات قبل از بسته شدن پنجره زمستانی نقل و انتقالات، نفت مسجد سلیمان قرارداد مجتبی لطفی را بدون اطلاع او فسخ کرد. 
مجتبی لطفی گفت:
نمیخواستم مصاحبه کنم چون نمیخواستم مشکلی برای تیم به وجود بیاید چون از نزدیک دیدم و خیلی خوب حس کردم که مردم مسجدسلیمان چقدر این تیم را دوست دارند و تعصب زیادی نسبت به تیم دارند. 
ولی برخی هواداران پیغام دادند چرا این کار را کردی و جدا شدی و من گفتم مصاحبه میکنم تا متوجه شوید من این کار را نکردم و اصلا دوست  نداشتم این اتفاق بیفتد. این کم لطفی و بی معرفتی دوستان بود که در حق من انجام دادند.

شرایط من اصلا در تیم بد نبود و دلیل این حرفم به استناد سایت های آماری فوتبال است که بالاترین نمره ها را من در تیم آوردم و برترین بازیکن تیم بودم. درست است نتایج خوبی نگرفته بودیم ولی شرایط من شخصا بد نبود. با وجود تمام مشکلات سعی می کردم تمرکز داشته باشم تا بهترین عملکرد رابرای تیمم داشته باشم.
بازیکن جدا شده نفت مسجدسلیمان افزود:
 در بازی با نفت آبادان بینی من شکست و با وجود شکستگی بینی ام ماندم  و حتی بازی با استقلال بازی کردم. با وجود اینکه دکتر تیم اصلا صلاح نمی دانست که بازی کنم حتی در جریان بازی ۲_۳ بار حالم بد شد و دکتر می گفت فشارت پایین است و نباید بازی کنی خطرناک است ولی چون شرایط تیم خوب نبود قبول کردم بازی کنم. بعد از بازی آمدم تهران برای جراحی و بینی ام را عمل کردم و یک ماه دوره نقاهت طبق گواهی پزشک طول کشید.
 در تعطیلات نیم فصل می خواستم جدا شوم که باشگاه درخواست مبلغ سنگینی بابت رضایت نامه از من کرد که در توانم نبود و چون پیشنهادی هم نداشتم، به باشگاه اعلام کردم میمانم و به تیم کمک می کنم اما درکمال تعجب باشگاه گفت دیگر نمی شود برگردی و با وجود اینکه من می رفتم سر تمرین اما اجازه تمرین به من نمی دادند و اصرار داشتند مبلغی پرداخت کن و جدا شو. بدون هیچ توافقی بازی با سپاهان هم من را در لیست نگذاشتند.
 بعد از بازی با سپاهان تماس گرفتم با دوستان که برای من بلیط بگیرند که بروم مسجدسلیمان تا در تمرینات تیم شرکت کنم ولی جوابگو نبودند تااینکه با هزینه شخصی رفتم مسجدسلیمان ولی متاسفانه باز هم نگذاشتند تمرین کنم. 
مجتبی لطفی ادامه داد:
 بعد از ۲ روز متوجه شدم آقایان همان روز آخر نقل و انتقالات درحالی که دنبال گرفتن چک صد و پنجاه میلیونی از من بودند یک طرفه قراردادم را فسخ کردند و بدون هیچ اطلاعی انگارنه انگار که من برای این تیم زحمت کشیدم و مصدوم  شدم. حالا هم برگشتم تهران تا طبق مستنداتی که دارم قانونی اقدام کنم. 
 برای من نامه زدند که شما بازی با شهرداری ماهشهر و پیکان غایب بودی و شما بعد از تعطیلات نیم فصل در  تمرینات و بازی با سپاهان حضور نداشتی و  ما قانونی قرارداد شما را یک طرفه فسخ کردیم. بدون اعلام قبلی و جلسه اما مثل اینکه آقایان یادشان رفته بود من در همین تیم و برای این تیم بینی ام شکست. 
مجتبی لطفی در پایان گفت:
ولی با این حال نیم فصلی که آنجا بودم جز محبت و خوبی از هواداران و مردم مسجدسلیمان چیزی ندیدم و همیشه به من لطف داشتند و من هم با تمام وجودم برای خوشحال کردن شان تلاش کردم. منی که با بینی شکسته با وجود درد زیاد برای تیمم بازی می کردم این حقم نبود. البته حساب این افراد معلوم الحال از هواداران جداست و اقایان بدانند از حقم نمی گذرم.
 امیدوارم بهترین ها برای مردم و هواداران مسجدسلیمان اتفاق بیفتد و تیم در لیگ برتر بماند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره