نماد آخرین خبر

واکنش کونته به برد خارق‌العاده تاتنهام

منبع
طرفداري
بروزرسانی
واکنش کونته به برد خارق‌العاده تاتنهام

طرفداری/ عبارت «حتی وقتی در حال دفاع کردن هستیم، اولین فکرمان باید حمله کردن باشد» به خوبی بیانگر تفکرات کونته در بازی روز شنبه است. 
آنتونیو کونته پس از برد خارق‌العاده تاتنهام در خانه منچسترسیتی، از تیمش انتظار دارد همین روند را حفظ کند. 
تاتنهام که در چند وقت اخیر نمایش‌های ناامید کننده‌ای داشت، در جریان برد ۳-۲ مقابل منچسترسیتی واقعا هدفمند عمل کرد و مزد خودش را هم با کسب سه امتیازی شیرین گرفت. کونته در پایان این مسابقه گفت:
 قطعا بازی احساسات بر انگیز و در عین حال هیجان انگیزی بود. ما خوب بازی کردیم و بر اساس یک طرح و برنامه پیش رفتیم. قرار بود منچسترسیتی به مدت ۶۵ تا ۷۰ دقیقه توپ را در اختیار داشته باشد، پس ما باید از جنبه تاکتیکی در شرایط خوبی به سر می‌بردیم. اما حتی وقتی در حال دفاع کردن هستیم، اولین فکرمان باید حمله کردن باشد. ما فرصت‌سازی کردیم و مقابل تیمی فوق العاده، گل‌های خوبی به ثمر رساندیم. 
 این برد اعتماد به نفس بیشتری به ما می‌بخشد. بازی کردن مقابل منچسترسیتی پس از سه باخت پیاپی راحت نبود. اما این یک فرایند است و ما به سختی برای پیشرفت کردن در تلاش هستیم. این نوع بازی، به ما خودباوری می‌بخشد. من از باختن متنفرم و واکنش ما به نتایج اخیر اهمیت زیادی داشت. لیگ برتر خیلی دشوار است. در هر بازی باید مبارزه کنید و مبارزه کنید. 
هری کین قطعا بازیکن مهمی برای ماست. امروز مهاجمان ما خیلی خوب بازی کردند. هری در حفظ توپ بسیار خوب ظاهر شد. البته یک برد کافی نیست؛ نباید فراموش کنیم که ما پس از سه باخت پیاپی به اینجا آمدیم. اما برنده شدن مقابل منچسترسیتی خیلی خوب است. ما از خیلی جهات فضا برای پیشرفت داریم. این یکی از سختکوش‌ترین تیم‌هایی است که هدایت‌شان را بر عهده داشته‌ام. 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید