نماد آخرین خبر

قهرمانی مهم‌تر از بازی زیباست/ آن‌ها در قواره استقلال نیستند!

منبع
ميزان
بروزرسانی
قهرمانی مهم‌تر از بازی زیباست/ آن‌ها در قواره استقلال نیستند!

میزان/ پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال به ثبات تاکتیکی خوبی رسیده و حریفان به سختی به آن‌ها گل می‌زنند.
میثم منیعی درباره پیروزی تیم فوتبال استقلال مقابل تراکتور اظهار داشت: استقلال به یک برد ارزشمند دست یافت و در این بازی بسیار هوشمندانه عمل کردند و موفق شدند یک برد اقتصادی در خارج از خانه کسب کنند. تراکتور با اینکه از روز‌های اوجش فاصله گرفته است، اما تیم باشخصیت و خطرناکی ظاهر شد.
وی در خصوص اینکه برخی از نوع بازی استقلال انتقاد می‌کنند، اما مجیدی اعتقادی به انتقادات ندارد تصریح کرد: مهم نتیجه بازی است. به هرحال استقلال چندین سال با مشکلات بی‌ثباتی مواجه بود و اکنون وقتش است که استقلال همین روند را ادامه دهد تا قهرمانی بدست بیاوریم و دل هواداران را شاد کنیم؛ الان جام مهم‌تر است تا اینکه بخواهیم بازی زیبا ببینیم.
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره عملکرد سه بازیکن خارجی استقلال عنوان کرد: بازیکنان خارجی استقلال در کسب نتایج اخیر موثر بودند. یامگا و ژستد از ابتدای فصل که به استقلال ملحق شدند بسیار تأثیرگذار ظاهر شدند. یامگا بهترین گلزن استقلال است و ژستد هم شاید زیاد گل نزده باشد، اما در هر بازی موثر ظاهر شده و پایه گذار حملات استقلال است. بازی با تراکتور اولین حضور فیکس آمانوف در ترکیب استقلال بود و مطمئنا باید صبور باشیم تا او خودش را در ترکیب هماهنگ کند و بتواند عملکرد خوبی در استقلال نشان دهد.
منیعی در پایان در رابطه با بازی هفته آینده استقلال مقابل فجرسپاسی خاطرنشان کرد: استقلال به ثبات تاکتیکی خوبی رسیده و حریفان به سختی به آن‌ها گل می‌زنند. با احترام به تیم فوتبال فجرسپاسی من فکر می‌کنم در قواره استقلال نیستند و نمی‌توانند مشکل ساز شوند. البته استقلال باید همانند بازی‌های گذشته فجر را دست کم نگیرد و با تمام قدرت مقابل این تیم بازی کنند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره