نماد آخرین خبر

پرده‌برداری از ارتباط جنجالی ستاره افسرده

منبع
خبر ورزشي
بروزرسانی
پرده‌برداری از ارتباط جنجالی ستاره افسرده

خبر ورزشی/ آدریانو اسطوره برزیل و اینتر تولد ۴۰ سالگی خود را با یار جدیدش که نصف سن خودش را دارد برگزار کرد.

آدریانو تولد ۴۰ سالگی خود را با دوستان و خانواده برگزار کرد و دختری که نصف سن او را داشت هم در جمع دیده می‌شد.
ظاهراً این بازیکن بازنشسته که زمانی با افسردگی هم دست‌وپنجه نرم می‌کرد، با سئو اولیویرای ۲۱ ساله در ارتباط است. این زوج حدود یک هفته پیش در حال ورود به سائوپائولو با جت شخصی آدریانو دیده شدند. سئو با به اشتراک گذاشتن عکس سلفی از خودش و آدریانو نوشت: «تمام خوشحالی‌های دنیا را برایت آرزو میکنم. تولدت مبارک.»
رسانه‌ها در سرزمین مادری این زوج، سئو را که دانشجوی پرستاری متولد ریودوژانیرو است، یار جدید آدریانو توصیف می‌کنند. ملی‌پوش سابق برزیلی که بعد از مبارزه با الکل و افسردگی از نظر حرفه‌ای رو به افول رفت، سئو را در روز پنجشنبه به جشن تولد با تم فلامنگو با غذا و رقص و موسیقی در رستورانی نزدیک به خانه‌اش در ریو دعوت کرد. 


آدریانو قبل از انتقال به ایتالیا فوتبال را با تیم فلامنگو شروع کرده بود و دو دوره دیگر از جمله دوره‌ای در اواخر دوران حرفه‌ای خود با آن‌ها داشت. آدریانو به خاطر شیطنت‌های بیرون از زمین بازی مشهور است و دائماً خبرساز میشود. از روابط گوناگون و مخفیانه‌اش گرفته تا رانندگی بدون گواهینامه و امتناع از تست الکل و مواجه شدن با محرومیت رانندگی. 
اما آدریانو تنها فوتبالیست برزیلی نیست که در چند وقت اخیر به خاطر رابطه با دخترانی که نصف سنش را دارند خبرساز شده. اسطوره برزیلی روماریو هم اوایل این هفته فاش کرد که با دختری که ۲۵ سال از خودش کوچکتر است رابطه دارد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره