1. برگزیده
ورزشی

رضازاده: بهداد می‌تواند در لیگ سمبلیک وزنه بزند

منبع
بروزرسانی
رضازاده: بهداد می‌تواند در لیگ سمبلیک وزنه بزند
به گزارش ايسنا، مجمع فدراسيون وزنه‌برداري روز دوشنبه در سالن وزارت ورزش و جوانان برگزار شد و در حاشيه اين مجمع گفت و گويي از بهداد سليمي منتشر شد که او در صحبت‌هاي خود با لحني نادرست مسئول برگزاري رقابت‌هاي ليگ وزنه‌برداري را به باد انتقاد گرفته بود. موضوع نيز به اين خاطر مطرح شده که بهداد سليمي مي‌خواهد در هفته‌ پاياني رقابت‌هاي ليگ وزنه‌برداري به عنوان تيم پرسپوليس در رقابت‌هاي ليگ حاضر شود، اما مسئول برگزاري رقابت‌ها طبق قانون اعلام کرده که يک وزنه‌بردار به تنهايي نمي‌تواند يک تيم باشد و آيين‌نامه رقابت‌ها اجازه چنين مساله‌اي را نمي‌دهد. با اين حال اگر چه رضازاده به عنوان رييس فدراسيون سخنان بهداد سليمي را به طور قطع منتسب به اين قهرمان نمي داند، اما باز هم از همه قهرمانان مي‌خواهد که در سخنانشان، احترام پيشکسوتان را رعايت کنند. وي در گفت‌وگو با ايسنا، اظهار کرد: بهداد مي‌خواهد در هفته‌ پاياني ليگ وزنه بزند و ما نيز با اين موضوع موافقيم. به هر حال باشگاهي مثل پرسپوليس آمده و از يکي از قهرمانان ما حمايت کرده و ما هم براي احترام اين باشگاه اجازه مي‌دهيم که بهداد در هفته‌ پاياني ليگ که بهمن ماه در اهواز برگزار مي‌شود به صورت آزاد شرکت کند و وزنه بزند. البته حضور بهداد رسمي نخواهد بود و اين وزنه زدن به صورت سمبليک است، چرا که قوانين و مقررات اجازه نمي‌دهد بهداد در قالب تيم پرسپوليس در اين هفته‌ ليگ شرکت کند. صحبتي هم که آقاي اقبال پور کرده همين بوده و او هم آيين‌نامه را اعلام کرده و گفته که بهداد نمي‌تواند با عنوان تيم پرسپوليس به صورت رسمي در ليگ وزنه‌ بزند. اين مساله مي‌تواند اعتراض ساير تيم‌ها را نيز برانگيزد.