نماد آخرین خبر

ما لیورپول هستیم، فقط قهرمانی می‌خواهیم

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
ما لیورپول هستیم، فقط قهرمانی می‌خواهیم

ورزش 3/ فابینیو، هافبک لیورپول در آستانه بازی امروز نیمه نهایی جام حذفی مقابل منچسترسیتی بسیار هیجان زده و باانگیزه است.
لیورپول یک‌دهه است که به فینال جام حذفی نرسیده و امروز آنها برای دستیابی به این هدف در مرحله نیمه نهایی به مصاف منچسترسیتی خواهند رفت. فابینیو، هافبک گلزن مرسی سایدی‌ها در فصل جاری، تاکید کرد از اهمیت این جام برای هواداران لیورپول باخبر بوده و با تمام تمرکز برای کسب پیروزی برای منچسترسیتی تلاش خواهد کرد.
فابینیو گفت: "خوشحال کننده است که دوباره به استادیوم ومبلی رفته و در نیمه نهایی جام حذفی بازی کنم. از وقتی که من بازیکن لیورپول شده‌ام، این اولین بار است که در نیمه نهایی جام حذفی بازی می‌کنم و برایم اتفاقی خاص است. من می‌دانم که چقدر این رقابت برای هواداران و برای همه در انگلیس مهم است و ما مشتاقانه منتظر این بازی هستیم. 
قرار است دوباره برابر منچسترسیتی بازی کنیم و بنابراین مسابقه واقعا دشواری در انتظار ما خواهد بود. ومبلی استادیوم ویژه‌ای است. ما در گذشته در آنجا بازی کردیم و حمایت هواداران ما باور نکردنی بود، امیدوارم این بار نیز شرایط متفاوت نباشد و البته نتیجه خوبی هم بگیریم.
وقتی بازیکن لیورپول هستید می‌خواهید همه عناوین را به‌دست آورید. ‌فکر می‌کنم جام حذفی تنها جامی است که این گروه هنوز نبرده است و فتح این جام نیز واقعا خاص خواهد بود. من می‌خواهم قهرمان شوم، زیرا یک تیم جاه‌طلب و واقعا قوی هستیم و باشگاه لیورپول نام داریم. ما تمام تلاش خود را برای فتح جام حذفی خواهیم کرد. بازی‌های مهمی در پیش داریم و ‌باید واقعا فقط روی مسابقه بعدی متمرکز بوده و برای آن آماده شویم. گروه واقعا متمرکز بوده و مشتاقانه منتظر این لحظه از فصل است."

ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره