نماد آخرین خبر

پست ام‌باپه با پیراهن شماره 70!

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
پست ام‌باپه با پیراهن شماره 70!

آخرین خبر/ کیلیان ام‌باپه، ستاره فرانسوی پی‌اس‌جی به تازگی از تعداد 70 میلیون دنبال کننده در شبکه اجتماعی اینستاگرام عبور کرده است و به همین مناسبت با انتشار یک پست در صفحه شخصی خود در اینستاگرام، از هوادارانش تشکر کرده است.
به گزارش فوتبالی، پیراهن کیلیان امباپه در پاری سن ژرمن در حال حاضر شماره 7 است اما او برای اینکه نشان دهد که از 70 میلیون دنبال کننده در اینستاگرام عبور کرده است، به صورت فتوشاپی یک عدد صفر کنار عدد 7 در پیراهن خود قرار داده است و تصویر آن را منتشر کرده است تا بدین ترتیب اعلام کند که از تعداد 70 میلیون فالوور در شبکه اجتماعی اینستاگرام عبور کرده است.
به نظر می رسد که این عکس مربوط به یکی از شادی های پس از گل کیلیان امباپه مقابل هواداران است که ستاره فرانسوی با انتشار آن نوشته است:" 70 میلیون تشکر" و بدین ترتیب از هواداران خود تشکر کرده است.
امباپه از آن بازیکنانی است که حرف و حدیث های زیادی پیرامون او در نقل و انتقالات مطرح است و باید دید که در نهایت راهی رئال مادرید می شود یا نه چرا که در تابستان گذشته در یک‌قدمی پیوستن به جمع مادریدی ها قرار داشت و اکنون ممکن است که در تابستان پیش‌رو این اتفاق رخ دهد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره