نماد آخرین خبر

ریاست بهاروند بر سازمان لیگ غیرقانونی است؟

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
ریاست بهاروند بر سازمان لیگ غیرقانونی است؟

ورزش 3/ منصور قنبرزاده که سابقه چندین سال حضور در فدراسیون فوتبال را در مسئولیت‌های گوناگون داشته است، به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
در شرایطی که اخبار ضد و نقیضی از تلاش ریاست سابق فدراسیون فوتبال برای برگشت به قدرت به گوش می‌رسد، منصور قنبرزاده، مدیرعامل سابق باشگاه نفت و دبیرکل اسبق فدراسیون فوتبال در این خصوص در برابر خبرنگاران قرار گرفت. 
دبیرکل سابق فدراسیون فوتبال ایران، در خصوص صحبت‌ها پیرامون غیرقانونی بودن نایب رئیسی بهاروند گفت:" ایشان الان رئیس سازمان لیگ هستند که یک تشکیلات مجزا از فدراسیون فوتبال محسوب می‌شود. تا آنجایی که من به‌واسطه حضور چند ساله در هیئت‌رئیسه سازمان لیگ اطلاع دارم، این سازمان مستقل محسوب می‌شود. ایشان نایب‌رئیس فدراسیون نیستند، بلکه رئیس سازمان لیگ هستند. نایب رئیس نبودن ایشان در فدراسیون منافاتی با ریاست ایشان در سازمان لیگ ندارد. آنچه در اساسنامه آمده است، اجباری به این موضوع نیست."
در ادامه خبرنگاری از قنبرزاده پرسید که با توجه به حضور او در مسندهای مهم مدیریتی فوتبال ایران، پیش‌بینی‌اش از نظر مجموع در خصوص برکناری عزیزی خادم چیست که با واکنش جالب قنبرزاده همراه شد:" ولله من علم غیب ندارم. نظر دارم ولی اجازه بدهید نگویم."
همچنین در خصوص تلاش یک جریان برای برگشت عزیزی خادم گفت:" من با طیب خاطر به شما می‌گویم اعضای مجمع شخصیت‌های فرهیخته‌ای هستند. مسائل و حاشیه‌های فوتبال را رصد می‌کنند و با هیچ فشاری تحت تاثیر قرار نمی‌گیرند. این را مطمئن باشید. لذا این مدل فشارهای از رده خارج شده ، تاثیری ندارد و اعضای مجمع بر اساس اعتقاد خودشان و بدور از فشار رای می‌دهند. برای آقای عزیزی خادم هم آرزوی سلامتی دارم. در خصوص استعفای پیش از مجمع به ایشان توصیه‌ای ندارم و هرچه مصلحت می‌دانند عمل کنند. به هرحال ایشان مصلحت‌های خاص خودشان را دارند و من نمی‌توانم در این خصوص اظهار نظر کنم."
قنبرزاده در خصوص گزارش روزنامه دولت مبنی بر شکایت اعضای هیئت‌رئیسه فدراسیون فوتبال از عزیزی خادم به کمیته اخلاق، اظهار بی‌اطلاعی کرد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید