نماد آخرین خبر

نصرتی: انتقادات بازیکنان کمکی به تیم ملی نمی کند اما فدراسیون هم باید ارتباطاتش را قوی کند

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
نصرتی: انتقادات بازیکنان کمکی به تیم ملی نمی کند اما فدراسیون هم باید ارتباطاتش را قوی کند

آخرین خبر/ محمد نصرتی در گفت و گو با آخرین خبر در مورد شکست تیم ملی مقابل الجزایر اظهار داشت: اردوی تیم ملی در قطر با یک شرایط خاص برگزار شد و فکر می کنم بی نظمی ایجاد شده برای شروعاردو باعث شد تا کمی بی تفاوتی و بی اهمیتی در فضای تیم ملی ایجاد شود. تمرکز از بین رفت و به نظرم جدیت در کار دیده نشد. اول قرار بود تیم ملی به کانادا برود که بعد به دلیل مسائل سیاسی این بازی لغو شد و با اخباری هم که جسته و گریخته از اردوی تیم ملی بیرون آمد متوجه شدیم که خیلی جدیت در این اردو حکمفرما نبوده است. 

وی در خصوص نحوه انتقادات بازیکنانی مثل آزمون و طارمی به اردوی تیم ملی در قطر و اینکه آیا این انتقادات کمکی به شرایط تیم ملی می کند، گفت: قطعا این شیوه کمکی به تیم ملی نمی کند. من یادم می  آید تیم ملی وقتی در بحرین بازی های حساسی داشت تا بتواند به مرحله بعدی انتخابی صعود کند در تیم همدلی خوبی بود. بازیکنان به بلوغ فنی و همدلی خوبی رسیده بودند و وقتی بعد از بازی ها مصاحبه می کردند متوجه می شدیم که چقدر خوب به مسائل اشراف دارند و آدم از نحوه صحبت هایشان لذت می برد اما متاسفانه الان این فضا وجود ندارد. من می دانم که یکسری محدودیت ها برای فدراسیون وجود دارد اما دوست دارم بدانم واقعا روابط بین الملل فدراسیون فوتبال چه کار می کند؟ درست است که یکسری مشکلات سیاسی داریم و متاسفانه سیاست در ورزش نفوذ دارد اما واقعیت این است که فدراسیون هم باید ارتباطات خود را گسترش دهد. 

مدافع اسبق تیم ملی تصریح کرد: ما هر چه جلوتر می رویم باید شرایطمان بهتر شود. ما جزو اولین تیم هایی بودیم که به جام جهانی صعود کردیم اما شما به وضعیت فدراسیون نگاه کنید. فدراسیونی که رئیس ندارد مشخص است که چه وضعیتی پیدا می کند. من احساس می کنم تصمیماتی که در مجمع فدراسیون فوتبال گرفته می شود برای پیشرفت نیست و اعضای مجمع به دنبال منافع خودشان هستند. 

نصرتی در ادامه در پاسخ به این سوال که چه نکته منفی از بازی تیم ملی دیده است، گفت: نبود دفاع وسط ها در بازی شب گذشته خیلی به چشم آمد. تیم ملی آن هارمونی و ساختار خوبی که در دفاع داشت را ندارد. همچنین در مورد امیر عابدزاده هم باید بگویم به نظرم رقابتی که اسکوچیچ بین او و بیرانوند ایجاد کرده باعث شده تا استرس بگیرند و این استرس باعث یکسری اشتباهات شده است. وقتی بازیکنی در جریان بازی یکی دو اشتباه می کند اعتماد به نفسش را از دست می دهد و روی کل تیم اثر می گذارد. 

وی تاکید کرد: به نظرم دیگر بازیکنان شاخص تیم ملی هم نتوانستند خودی نشان دهند. در کل در بازی دیشب من بازیکن شاخصی را ندیدم که بگویم او خوب کار کرد. این را هم در نظر بگیریم برخی از لژیونر های ما از یک اب و هوای دیگر وارد قطر شدند و این گرمای قطر آنها را اذیت کرد. من فکر می کنم نه می توان به بازیکنان خیلی خرده گرفت نه فدراسیون را مقصر همه این اتفاقات دانست. برخی مسائل دست فدراسیون نیست اما ما در خوب برهه ای این شکست را خوردیم و فرصت بازسازی داریم. 

مدافع اسبق تیم ملی در خصوص اینکه فکر می کند اسکوچیچ باید به کارش ادامه دهد، گفت: هیچ چیز مهمتر از بازیکنان تیم ملی نیستند. آنها عنصر مهم هستند. اگر بازیکنان با اسکوچیچ راحت هستند او باید حفظ شود. همه عوامل فوتبالی از رسانه ها گرفته تا رئیس فدراسیون تا لب خط کنار تیم ملی هستند و از آنجا به بعد همه چیز دست بازیکنان است. البته این را هم باید در نظر بگیریم که برای تغییرات فرصت نداریم. 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره