به گزارش فارس، تيم ملي فوتسال ايران در مرحله يک هشتم نهايي هفتمين دوره رقابتهاي جام جهاني برابر کلمبيا شکست خورد و از دور رقابتها حذف شد.
پس از اين ناکامي اکثر مربيان و کارشناسان نسبت به عملکرد مليپوشان انتقاد کردند. يکي از اين افراد حسين شمس، سرمربي سابق تيم ملي فوتسال بود. شمس اعلام کرد حالا بايد يقه سعيدلو را گرفت. اين مصاحبه سرمربي سابق تيم ملي باعث شده تا در روزهاي اخير پيامکهاي تهديدآميز براي او ارسال شود.
حسين شمس با تاييد اين خبر به خبرنگار فارس گفت: آن فرد اعلام کرد اگر يک بار ديگر درباره آن مسئول اظهار نظر کنم بد خواهم ديد. بعد از اينکه جواب دادم و گفتم به پليس آگاهي شکايت خواهم کرد، او ترسيد و ديگر اين موضوع قطع شد و تماسي گرفته نشد. سرمربي سابق تيم ملي فوتسال خاطرنشان کرد: امروز به پليس آگاهي ميروم و شماره و پيامکهاي او را نشان خواهم داد. اگر از طرف فرد مسئولي باشد برخورد لازم صورت ميگيرد، زيرا در کشورمان آزادي هست و دليلي ندارد کسي که مسئول است مصونيت قانوني داشته باشد. در غير اين صورت، موضوع را براي شناسايي فرد تهديد کننده پيگيري ميکنم تا متوجه شوم چه کسي دست به اين کار زده است.