آتشی: شرایط اقتصادی، دلیل حضور بچیروویچ در مهرام است

منبع
بروزرسانی
آتشی: شرایط اقتصادی، دلیل حضور بچیروویچ در مهرام است
عنايت آتشي در گفت وگو با ايسنا درباره حضور سرمربي تيم ملي در باشگاه مهرام اظهار کرد: شرايط اقتصادي کنوني کشور ايجاب کرد تا اين تصميم گرفته شود. براي نخستين بار در طول تاريخ بسکتبال ايران چنين اتفاقي مي افتد که سرمربي تيم ملي بر روي نيمکت يک باشگاه مي نشيند. اين مسأله از يک جهت مناسب است که بچيروويچ بي‌کار نمي ماند. او گزينه مناسبي هم براي مهرام است که در زمان کنوني مي توانست هدايت اين تيم را بر عهده بگيرد. آتشي ادامه داد: با توجه به اينکه فدراسيون بسکتبال به دليل مسائل مالي کميته ملي المپيک به مشکل خورده است فرصتي بود تا با اين حرکت بچيروويچ بدون مشکل در ايران کارکند. چرا که هم اکنون جذب يک مربي خوب خارجي دشواراست و از دست دادن او براي بسکتبال خوب نبود. اين اتفاق به نفع بچيروويچ است. آتشي در ادامه به شخصيت مصطفي هاشمي اشاره کرد و گفت: جا دارد همين‌جا به تلاش هاي آقاي هاشمي براي بسکتبال ايران اشاره کنم. خروج او از ليگ به اين شکل در شان و شخصيت او نيست. چه خوب بود باشگاه مهرام از او تقدير و تشکري مي کرد و در زماني مناسب از عدم ادامه کاري حرف مي زد. هاشمي مربي بزرگي است که قلبش براي بسکتبال مي‌تپد حال که در ليگ نيست دلتنگ شده است. او نزديک 40 سال است که در بسکتبال بوده و نبايد اين اتفاق برايش مي افتاد.