دشام: رفتن از یوونتوس بزرگ‌ترین اشتباهم بود

منبع
بروزرسانی
دشام: رفتن از یوونتوس بزرگ‌ترین اشتباهم بود
به گزارش ايسنا، سرمربي تيم ملي فوتبال فرانسه اعتراف کرد، نبايد يوونتوس تورين را در بازگشت به سري A ترک مي‌کرد. دشام در سال 2007 "بانوي پير" تبعيدي به سري B را به سري A بازگرداند و همزمان توريني‌ها را به مقصد فوتبال باشگاهي فرانسه ترک کرد. يووه به دنبال رسوايي تباني و پرداخت رشوه از سوي مديران وقتش با حکم دادگاه به رقابت‌هاي دسته پايين‌تر فرستاده شده بود. دشام که روزگاري در اين تيم توپ مي‌زند، هدايتش را براي يک سال به عهده گرفت و بار ديگر پرافتخارترين تيم ايتاليا را به دسته يک بازگرداند. او در گفت‌و‌گويي با مجله "فرانس فوتبال" از ترک يوونتوس ابراز پشيماني کرد: "افسوس که آن زمان بزرگ‌ترين اشتباهم را انجام داده و تصميم به ترک اين باشگاه گرفتم. بعدها به اين اشتباهم پي‌ بردم." دشام با يادآوري روزهاي مربيگري يوونتوس در سري B گفت: "خوشبختانه توانستيم شماري از بازيکنان قديمي همانند بوفون، دل‌پيرو، ندود و ترزگه را نگه داريم. با اين کار خيلي زود يک تيم را در اختيار داشتم. برايم فرصتي بود تا به باشگاه هر آنچه را به من بخشيده بود، بازگردانم. اين کار باعث افتخار من بود."