آخرین خبر/شرکت بیمه پارسیان در جهت حفظ ارتباط دو طرفه با مشتری و در راستای وفادارسازی بیمه‌گزاران اقدام به تشکیل باشگاه مشتریان نموده است.

مزایای استفاده از باشگاه مشتریان

نحوه استفاده از مزایای باشگاه مشتریان شرکت بیمه پارسیان، بر اساس شاخص ها، وزن ها، سطوح امتیازی و سناریو‌های بیمه‌ای طراحی شده است که مشتریان به راحتی می توانند با مراجعه به سامانه باشگاه مشتریان امتیاز کسب شده خود را رویت نموده و مطابق با امتیاز خود از تسهیلات آن استفاده نمایند و یا می توانند با خرید بیمه نامه یا پرداخت اقساط، امتیاز خود را افزایش دهند.

برخی از مزایا و تسهیلات باشگاه مشتریان بیمه پارسیان عبارتند از: بسته هدیه ، کارت هدیه ، تخفیف های بیمه ای، اتصال به سامانه های استار تاپ ها جهت دریافت تخفیف مانند مجموعه فروشگاه رفاه، شهروند، حمل و نقل، خدمات اینترنتی،گردشگری و مجموعه هتل ها، خرید بلیط هواپیما، قطار و اتوبوس، مجموعه فرهنگی و  ورزشی، مجموعه رستوران ها، پوشاک، تجهیزات پزشکی، آرایشی و بهداشتی، خدمت انتشارات،خدمات آموزشی و...

شاخص‌های مهم در رتبه بندی مشتریان

مهمترین شاخص های امتیاز آور بیمه ای شامل  عضویت در باشگاه، دعوت از دوستان، شرکت در نظر سنجی، سابقه مشتری، خرید انواع بیمه نامه، پرداخت نقدی حق بیمه، پرداخت اقسط و... می باشد. همچنین شاخص ها برای مشتریان جذاب و انگیزشی بوده و امتیاز منفی لحاظ نمی گردد.

 

سطوح مشتریان در باشگاه مشتریان بیمه پارسیان

سطوح باشگاه مشتریان بیمه پارسیان دارای 5 سطح ، الماس، طلایی، نقره ای، برنزی و عادی می باشد که مشتریان می توانند متناسب با سطح و امتیاز خود، از انواعِ مزایا و تسهیلات فوق الاشاره بهره مند گردند. بازه امتیازی هر سطح در بخش راهنمای سایت باشگاه مشتریان بیمه پارسیان به نشانی club.parsianinsurance.com قابل مشاهده است.

 




ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید