دستمزد 15 روزه یک مربی خارجی با حقوق سالانه ما برابر است‌

منبع
بروزرسانی
دستمزد 15 روزه یک مربی خارجی با حقوق سالانه ما برابر است‌
الياس اقليمي در گفت‌وگو با فارس، درباره اعتراض به دستمزد پايين خود گفت: بعد از رياست جديد فدراسيون اعلام کرد حقوق ورزشکاران را بالا مي‌برد اما حقوق آنها نسبت به گذشته 50 تومان کاهش پيدا کرده است. من نيز حدود 7 سال است به عنوان مربي در فدراسيون کار مي‌کنم اما دستمزدم حدود 540 هزار تومان است. وي ادامه داد: چه طور فدراسيون مي‌تواند به مربي خارجي 5 هزار دلار بدهد؟ آنها انتظاري که از مربي خارجي دارند از ما مربيان ايراني هم دارند اما آيا اين انصاف است؟ حقوقي که ما در يک سال مي‌گيريم اندازه 15 روز يک مربي خارجي است. اقليمي با بيان اينکه با کسب مقام در مسابقات مسکو فدراسيون توجهي به اين مسائل نداشت، اظهار داشت: در آخرين مسابقاتي که در مسکو برگزار شد، به مقام سومي رسيديم اما آقايان به روي خودشان نياوردند. اگر يک مربي خارجي بود اين مسئله را در بوق و کرنا مي‌کردند. تا کي مي‌خواهند خون ما را در شيشه کنند و بگويند اين پول هم از سرتان زياد است؟ آقايان که رئيس هستتد به فکر مربيان ايراني باشند.