جودوکاران خراسان شمالی قهرمان کشور شدند

منبع
بروزرسانی
جودوکاران خراسان شمالی قهرمان کشور شدند
به گزارش مهر، سي و هفتمين دوره رقابتهاي جودو قهرماني کشور با حضور 200 جودوکار 33 تيم از استانهاي مختلف و جزيره کيش امروز چهارشنبه در سالن شهيد افراسيابي تهران برگزار شد و در نهايت خراسان شمالي با کسب دو مدال طلا، يک برنز، يک عنوان پنجمي و يک عنوان هفتمي روي سکوي قهرماني ايستاد. تهران با دو طلا، يک برنز و يک عنوان پنجمي نايب قهرمان شد و ايلام با دو طلا در جاي سوم ايستاد. از سوي کميته برگزاري الياس علي اکبري به عنوان تکنيکي ترين جودوکار انتخاب شد و جام اخلاق هم به جزيره کيش اهداء شد. کليه استانهاي کشور غير از خراسان رضوي در اين مسابقات حضور داشتند. * آرش ميراسماعيلي مدير فني تيم‌هاي ملي و سرپرست نايب رئيس فدراسيون جودو از نزديک مسابقات را تماشا کرد و سيد محمود ميران ساعاتي در سالن حضور داشت. * مسعود حاجي‌آخوندزاده، علي معلومات و عطا عباس‌نژاد اعضاي کادر فني تيم‌هاي ملي جوانان و بزرگسالان نيز براي ارزيابي و دعوت جودوکاران به اردو‌هاي تيم ملي از نزديک مبارزات را زير نظر داشتند.
آخرین خبر | جودوکاران خراسان شمالی قهرمان کشور شدند