به گزارش ايسنا، کيروش سرمربي تيم ملي ايران که به دليل محروميت نميتواند در بازي امشب ايران برابر ازبکستان روي نيمکت بنشيند،ترجيح داده بازي برابر ازبکستان را از طبقه دوم تماشا کند. علي کريمي هم در VIP نشسته است.
بيشتر عکاسان هم پشت دروازه ازبکستان تجمع کردهاند.
اميد نمازي در جريان بازي در کنار زمين حضور دارد و بازيکنان را هدايت ميکند، هرچند نفر اول کادرفني سيموئز است.
علي کفاشيان، رييس فدراسيون، هادي آيتاللهي نايب رييس اول فدراسيون و عزيزي خادم از اعضاي هيات رييسه فدراسيون در جايگاه ويژه ورزشگاه آزادي حضور دارند و بازي را از نزديک تماشا خواهند کرد.
پس از اينکه داور گل ايران را آفسايد اعلام کرد محمد نوري و آندو تيموريان به کمک داور بازي اعتراض کردند. همچنين کادر فني، از جمله اميد نمازي به دليل اين تصميم داور به داور چهارم اعتراض کردند.
تماشاگران حاضر در ورزشگاه پس از زياد شدن حملات تيم ملي تشويقهايشان را بيشتر کردند.