کاسیموف: بردن ایران در آزادی لذت دارد!

منبع
بروزرسانی
کاسیموف: بردن ایران در آزادی لذت دارد!
ميرجلال کاسيموف در نشست خبري پس از بازي تيم ملي ازبکستان برابر ايران که با اولين شکست تيم ملي ايران برابر ازبک‌ها همراه بود اظهار کرد: بازي جالبي بود هر دو تيم تا دقايق پاياني با عصبيت کار را دنبال مي‌کردند و منتظر بوديم که بازي تمام شود. ايران تيم قدرتمندي است و خيلي لذت‌بخش است که آن‌ها را در آزادي شکست دهيم. وي درباره داوري اين ديدار نيز گفت: دوست ندارم درباره عملکرد داور اظهار نظر کنم چرا که ايران 90 دقيقه فرصت داشت تا به گل برسد، اما اگر بخواهم مثالي بزنم بايد بگويم که در تاشکند هم عکس اين مسئله اتفاق افتاد و داور گل صددرصد ما را به اشتباه مردود اعلام کرد. سرمربي تيم ملي ازبکستان ادامه داد: ما صددرصد ايمان داشتيم که مي‌توانيم برنده اين بازي باشيم چرا که اگر براي بازي برابر ايران در ورزشگاه آزادي و مقابل تماشاگرانش ايمان نداشته باشي، نمي‌تواني پيروز شوي. او همچنين با اشاره به عنصر شانس در فوتبال گفت: شانس در فوتبال عنصر تاثيرگذاري است و به اعتقاد من تيمي که شانس بيشتري داشته باشد برنده مي‌شود. کاسيموف در واکنش به اين سوال که ازبکستان تنها يک موقعيت داشت و توانست پيروز شود گفت: در تاشکند هم مشابه همين سوال از سرمربي ايران پرسيده شد و در آن بازي ما فرصت زيادي داشتيم اما در نهايت ايران پيروز شد.