نمازی: کار صعودمان به اما و اگر کشیده شد

منبع
بروزرسانی
نمازی: کار صعودمان به اما و اگر کشیده شد
به گزارش ايسنا، اميد نمازي پس از پايان ديدار تيم ملي فوتبال ايران برابر ازبکستان که با شکست اين تيم همراه شد، گفت: حالا کارمان خيلي سخت شده است و در واقع به اما و اگر کشيده است. ما بايد قطر را در کشورش شکست دهيم و برابر لبنان در تهران پيروز شويم. شايد با بردن اين دو تيم شرايط‌مان خوب شود وگرنه بازي پاياني‌مان برابر کره بازي مرگ و زندگي خواهد بود. وي در پاسخ به اين سوال که تکليف تيم ملي در چند ماهي که تا بازي‌هاي آينده وقت باقي است چه مي‌شود گفت: برنامه ما اين است که کارمان را انجام دهيم و به اتحادمان پايبند باشيم. در ادامه خبرنگاري از نمازي پرسيد که چرا کادر فني تيم ملي ليگ برتر را تماشا نمي‌کند؟ چرا بازيکني مثل قاسم دهنوي که در بازي قبلي تيم ملي دو گل زد در بازي با ازبکستان غايب بود؟ نمازي در پاسخ گفت: بازيکناني که امروز بازي کردند طبق نظر کادر فني به ميدان رفته بودند. به دهنوي هم فرصت بازي کردن داده مي‌شود.