به گزارش ايسنا، محمد نوري پس از شکست ايران برابر ازبکستان گفت: ما در نيمه اول حملات زيادي را انجام داديم و حتي به يک گل هم رسيديم که داور آن را آفسايد گرفت که فکر ميکنم صحيح بود اما ازبکها کار خاصي نکردند. تفکر تيم ملي اين بود که از روي سانتر از جناحين استفاده کنيم اما حريف در محوطه 18 قدم تجمع کرده بود. ما توپهاي زيادي را ارسال کرديم اما گل نشد.
وي افزود: آنها فقط روي يک ضربه ايستگاهي به گل رسيدند. به هر حال تيم بازنده هميشه ناراحت است و ممکن است که انتقادهايي از آن بشود اما معتقدم که ميتوانيم به جام جهاني صعود کنيم و بايد تلاش کنيم که قطر و لبنان را شکست دهيم.