انصاری فرد: مقابل ازبکستان اصلا خوب بازی نکردیم

منبع
بروزرسانی
انصاری فرد: مقابل ازبکستان اصلا خوب بازی نکردیم
کريم انصاري فردکه ازشکست تيم ملي ايران برابر رقيبش بسيارناراحت به نظرمي رسيد،افزود: در روزي که مردم براي تماشاي پيروزي ما به آزادي آمده بودند ما عملکرد خوبي نداشتيم و مغلوب ازبکستان شديم. وي باعذرخواهي ازتمامي هواداران تيم ملي ادامه داد: شرمنده مردم شديم و از تمامي آنان به خصوص آنان که به ورزشگاه آزادي آمده وتيم ملي را از نزديک موردحمايت قرار دادند عذرخواهي مي کنم. مهاجم تيم ملي فوتبال کشورمان درباره داوري اين تيم گفت:درباره داوري نمي توانم اظهار نظر کنم و بايد کارشناسان دراين خصوص صحبت کنند.