نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
موبایل و بازی

پرفروش‌ترین بازی دنیا ۱۵ ساله شد

منبع
زوميت
بروزرسانی
پرفروش‌ترین بازی دنیا ۱۵ ساله شد

زومیت/ ماینکرفت، پرفروش‌ترین بازی ویدیویی تاریخ، اکنون ۱۵ ساله است. مایکروسافت این مناسبت را با بیش از دو هفته هدیه و سرگرمی جشن می‌گیرد.
 
ماینکرفت در زمان معرفی، چندان جنجالی نبود؛ اما در گذر زمان به پرفروش‌ترین بازی ویدیویی دنیا تبدیل شد. توسعه‌ی این بازی اولین‌بار به صورت عمومی در سال ۲۰۰۹ شروع شد. بعد از انتشار، بازی با به‌روزرسانی‌‌ها، نسخه‌های فرعی و انتشار روی پلتفرم‌های جدید، گسترش یافت. ماینکرفت نزدیک به ۱۰ سال پیش به خانواده‌ی ایکس‌ باکس پیوست.

به گزارش ویندوزسنترال، استودیو موجانگ و ایکس باکس قصد دارند ۱۵ ساله‌شدن بازی را جشن بگیرند. ماینکرفت تعداد زیادی نقاشی و موسیقی جدید درون‌بازی به عنوان بخشی از به‌روزرسانی Tricky Trials دریافت می‌کند. موجانگ درحال برنامه‌ریزی جشن ۱۵ روزه برای تولد ماینکرفت است.

استودیو موجانگ طی ۱۵ روز جشن، هر روز یک آیتم Character Creator رایگان به بازیکنان هدیه می‌دهد و تخفیف‌ها و آیتم‌های رایگان‌ انحصاری دیگری دردسترس قرار خواهد داد.

بازیکنان Minecraft اخیراً با انتشار غیرمنتظره‌ی گرگ‌ها و آرمادیلوهای جدید در به‌روزرسانی Minecraft Armored Paws بسیار شگفت‌زده شدند. محتوای بسیار بیشتر و ۱۵ نقاشی جدید نیز اواخر امسال به بازی اضافه می‌شود.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره