نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
موبایل و بازی

مشخصات دوربین شیائومی 14T پرو پیش از رونمایی فاش شد

منبع
ترنجي
بروزرسانی
مشخصات دوربین شیائومی 14T پرو پیش از رونمایی فاش شد

ترنجی/ یک اکانت در شبکه اجتماعی X (توییتر سابق) با انتشار پستی، مشخصات دوربین های شیائومی 14T پرو را به اشتراک گذاشته است.

شیائومی 14T پرو به دوربین تله‌فوتو ۵۰ مگاپیکسلی مجهز می‌شود
شیائومی به‌تازگی از گوشی Redmi K70 Ultra در کشور چین رونمایی کرده است. انتظار می‌رود که این دستگاه در کشور چین باقی بماند و در بازار جهانی عرضه نشود. اما گفته می‌شود که نسخه ری‌برند شده این تلفن هوشمند با نام Xiaomi 14T Pro راهی بازار جهانی خواهد شد. این دستگاه، در میان داده های IMEI و گواهی EEC مشاهده شده است. هم‌اکنون، یکی از کاربران شبکه اجتماعی X با انتشار پستی، مشخصات دوربین های شیائومی 14T پرو را فاش کرده است.


پست XiaomiTime

مطابق با گزارش منبع، شیائومی ۱۴ تی پرو دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی (برخوردار از سنسور Omnivision OV50H) خواهد بود. دوربین فوق‌عریض این دستگاه به سنسور ۱۳ مگاپیکسلی Omnivision OV13B مجهز می‌شود. برای دوربین تله‌فوتو نیز از سنسور ۵۰ سامسونگ S5KJN1 استفاده خواهد شد. برای دوربین سلفی این تلفن هوشمند، سنسور S5KKD1 سامسونگ در نظر گرفته شده؛ همان‌طور که مشخص است، دوربین های Xiaomi 14T Pro متفاوت از Redmi K70 Ultra است. متاسفانه سایر مشخصات این گوشی آینده شیائومی هنوز به بیرون درز نکرده؛ اما می‌توانیم نگاهی به ویژگی ها و مشخصات ردمی K70 اولترا بیندازیم.

نگاهی به مشخصات Redmi K70 Ultra
ردمی کی ۷۰ اولترا دارای یک صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی با وضوح ۱۲۲۰ در ۲۷۱۲ پیکسل و رفرش‌ریت ۱۴۴ هرتزی است. این نمایشگر، حداکثر روشنایی ۴,۰۰۰ نیت را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۹۳۰۰ پلاس وظیفه تامین نیروی پردازشی مورد نیاز این تلفن هوشمند ردمی را بر عهده دارد. این چیپست از پردازنده گرافیکی Immortalis-G720 MC12 بهره می‌برد. این دستگاه از باتری پرظرفیت ۵,۵۰۰ میلی‌آمپری برخوردار بوده و از شارژ سریع ۱۲۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

سه لنز دوربین در قاب پشتی Redmi K70 Ultra دیده می‌شود. دوربین اصلی وضوح ۵۰ مگاپیکسلی داشته‌ و برای دوربین فوق‌عریض یک سنسور ۸ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. دوربین سوم از نوع ماکرو بوده و وضوح ۲ مگاپیکسلی دارد. این تلفن هوشمند از خنک‌کننده فوق‌العاده بزرگ ۵,۰۰۰ میلی‌متر مربعی برخوردار است.

نظر شما چیست؟

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره