نماد آخرین خبر

اپلیکیشن ژورنال اپل احتمالاً به Apple Intelligence مجهز خواهد شد

منبع
ديجياتو
بروزرسانی
اپلیکیشن ژورنال اپل احتمالاً به Apple Intelligence مجهز خواهد شد

دیجیاتو/ طبق پتنت جدید اپل، اپ ژورنال احتمالاً با Apple Intelligence یکپارچه خواهد شد تا پیشنهادهای هوشمندتری به کاربر بدهد.

اپل سال گذشته در آپدیت iOS 17.2 اپلیکیشن ژورنال خود را معرفی کرد. ژورنال در مقایسه با دیگر اپ‌های رقیب موجود در اپ استور، ویژگی‌های چندان جدیدی ارائه نمی‌دهد. اما اکنون یک پتنت جدید نشان می‌دهد که با کمک Apple Intelligence ممکن است اپ ژورنال در آینده شاهد تغییرات کاربردی باشد.

براساس گزارش The Mac Observer، اپل پتنت جدیدی در سازمان ثبت اختراع و علائم تجاری ایالات متحده (USPTO) ثبت کرده است که طبق آن انتظار می‌رود در آینده شاهد پیشرفت‌های زیادی در اپ ژورنال باشیم. تصاویر پتنت نشان می‌دهد این اپ با Apple Intelligence یکپارچه خواهد شد تا پیشنهادها هوشمندتری به کاربر بدهد.

قابلیت‌های Apple Intelligence در اپلیکیشن ژورنال اپل
درحال‌حاضر، اپ ژورنال براساس عکس‌هایی که گرفته‌اید، موسیقی‌هایی که گوش داده‌اید، مکان‌هایی که رفته‌ و افرادی که با آن‌ها تماس گرفته‌اید، به شما پیشنهاداتی برای نوشتن و ثبت خاطرات می‌دهد. بااین‌حال، پتنت جدید نشان می‌دهد اپل می‌خواهد این پیشنهادها را با استفاده از هوش مصنوعی پیشرفته‌تر کند.

برای مثال، هوش مصنوعی از کاربر می‌خواهد پس از انجام کارهایی مانند ورزش یا گرفتن چندین عکس در یک مکان، خاطره آن را در اپ ژورنال ثبت کند. همچنین در تصاویر بالا می‌توانیم ببینیم که اپل قصد دارد ژورنال را با رویدادها و یادآوری‌های تقویم یکپارچه کند.

این پتنت یک تایم‌لاین جدید نیز نشان می‌دهد که در آن کاربران می‌توانند به‌جای کارت‌هایی با عکس و متن جداگانه، رویدادهای آن روز را مانند چت ببینند. همچنین اگر مطمئن نیستید که امروز درباره چه چیزی بنویسید، می‌توانید از هوش مصنوعی بخواهید سؤالات مرتبطی مانند «امروز ورزش چطور بود؟» یا «غذای آن رستوران خوب بود؟» از شما بکند تا بتوانید ایده‌ای برای نوشتن پیدا کنید.

علاوه‌براین، احتمالاً ژورنال ویجت هم خواهد داشت که می‌توانید آن را در صفحه اصلی قرار دهید. البته برای حفظ حریم خصوصی، احتمالاً این ویجت میانبری برای ایجاد خاطرات جدید باشد و نوشته‌های قبلی شما را نمایش ندهد.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره