نماد آخرین خبر

تصاویر جدید وان پلاس بادز پرو 3 طراحی و مشخصات آن را نشان می‌دهد

منبع
ديجياتو
بروزرسانی
تصاویر جدید وان پلاس بادز پرو 3 طراحی و مشخصات آن را نشان می‌دهد

دیجیاتو/ وان پلاس بادز پرو 3 احتمالاً به‌زودی معرفی می‌شود و حالا تصاویر و بخشی از مشخصات کلیدی آن لو رفته است.

وان پلاس بادز پرو ۳ یکی از محصولات امسال است که همه چشم انتظارش هستند و چندهفته‌ای است شایعات مربوط به آن در نشریات مختلف دیده می‌شود. حالا تصاویری واضح و باکیفیت از این ایرباد منتشر شده است که حکایت از عرضه قریب‌الوقوع آن دارد.

به گزارش اندروید اتوریتی، این تصاویر و اطلاعات را کاربر شبکه اجتماعی ایکس به نام Yogesh Brar به اشتراک گذاشته و وان پلاس بادز پرو ۳ را از چند نمای مختلف نمایش می‌دهد. همچنین جعبه و بسته‌بندی این ایرباد نیز در تصاویر دیده می‌شود.

زمان رونمایی از وان پلاس بادز پرو ۳

تا امروز خبرهای متعددی از تاریخ رونمایی وان پلاس بادز ۳ پرو منتشر شده است. اما به گفته این کاربر شبکه اجتماعی ایکس، وان پلاس می‌خواهد هفته آینده از این محصول رونمایی کند. البته روز دقیق این رونمایی هنوز مشخص نیست. وان پلاس پیش‌ازاین در فوریه (بهمن‌ماه) سال گذشته از Buds Pro 2 رونمایی کرد.

در تصاویر جدید، وان پلاس بادز پرو ۳ با رنگ سفید به‌ نمایش درآمده است اما این ایرباد ممکن است در رنگ‌های مشکی و طلایی نیز روانه بازار شود. همچنین بنابر ادعای Yogesh Brar، دوام باتری ایرباد جدید وان پلاس ۴۳ ساعت است که نسبت به نسخه پیشین، با ۳۹ ساعت عمر باتری، پیشرفت نسبتاً مناسبی خواهد بود. علاوه‌براین، بادز پرو ۳ با گواهینامه IP55 روانه بازار می‌شود که نشان از مقاومت آن در برابر آب و گردوغبار است.

وان پلاس بادز پرو ۳ احتمالاً ۲۰ یورو گران‌تر نیز خواهد بود و مشتریان باید حدود ۱۹۹ یورو (۲۱۷ دلار آمریکا) برای خرید این محصول بپردازند.

درباره طراحی ایربادها می‌توان گفت تفاوت چندانی میان بادز پرو ۳ و نسخه پیشین دیده نمی‌شود اما طراحی کیس ایربادهای جدید از مربع به بیضی تغییر کرده که حمل آن را در جیب راحت‌تر می‌کند. علاوه‌براین، انتظار بهبودهای دیگری را نیز در کیفیت صدا و فناوری نویز کنسلینگ آن داریم.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر