نماد آخرین خبر

نسخه ایکس باکس Black Myth: Wukong از یک باگ رنج می‌برد

منبع
زومجي
بروزرسانی
نسخه ایکس باکس Black Myth: Wukong از یک باگ رنج می‌برد

زومجی/ منبعی معتبر ادعا می‌کند که بازی Black Myth: Wukong به‌دلیل وجود یک باگ تا به حال برای ایکس باکس عرضه نشده است.
   
گفته می‌شود بازی Black Myth: Wukong به‌دلیل مشکل «نشت حافظه» تست‌های تشخیصی ایکس باکس را پشت سر نگذاشته و برای این کنسول تا مدت نامعلومی به تعویق افتاده است. از زمان انتشار Black Myth: Wukong بسیاری کنجکاو بودند که بدانند این بازی چه زمانی برای ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه خواهد شد.

براساس آخرین گزارش‌ها به‌نظر می‌رسد که دارندگان کنسول‌های ایکس باکس برای تجربه Black Myth: Wukong باید به مدت نامعلومی منتظر بمانند. eXtas1s به‌تازگی در مورد تأخیر نسخه ایکس باکس این بازی صحبت کرده است و می‌گوید که یک باگ عجیب مانع از عرضه Black Myth: Wukong برای ایکس باکس شده است.


او در شبکه اجتماعی ایکس اظهار داشت: «در گیمزکام با توسعه‌دهندگان و کارمندان مایکروسافت صحبت کردم. آن‌ها به من اطلاع دادند که یک مشکل فنی مانع از انتشار Black Myth: Wukong برای کنسول‌های ایکس باکس شده است. ظاهرا نسخه ایکس باکس این بازی از باگی به‌نام Memory Leak رنج می‌برد.»

به‌گفته کارمندان و توسعه‌دهندگان مایکروسافت، باگ Memory Leak باعث کرش‌های قابل‌توجه و مشکلات عملکردی در کنسول‌های ایکس باکس می‌شود. به همین دلیل بازی تست‌های تشخیصی را پشت سر نگذاشته است و تا زمانی‌که موفق به بهینه‌سازی آن نشوند برای کنسول‌های نسل نهمی ایکس باکس عرضه نخواهد شد.

توسعه‌دهنگان Black Myth: Wukong سخت در تلاش هستند تا این وضعیت را اصلاح کنند و پس از دریافت گواهی‌های لازم، تاریخ انتشار آن اعلام خواهد شد. ظاهرا این بازی دو مرتبه در تست‌های تشخیصی ایکس باکس رد شده و به همین دلیل تا مدت نامعلومی به تعویق افتاده است. لطفا برای دریافت اطلاعات تکمیلی در آینده با زومجی همراه باشید.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره