نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
موبایل و بازی

ردمی 14C رونمایی شد؛ گوشی ارزان شیائومی با نمایشگر بسیار سریع

منبع
زوميت
بروزرسانی
ردمی 14C رونمایی شد؛ گوشی ارزان شیائومی با نمایشگر بسیار سریع

زومیت/ ردمی 14C گوشی ارزان‌قیمت جدیدی است که نمایشگر سریع ۱۲۰ هرتز دارد و از تراشه‌ی Helio G81 Ultra استفاده می‌کند.
 
پس از افشاگری‌های فراوان، شیائومی سرانجام گوشی ارزان‌قیمت ردمی 14C را رونمایی کرد. این دستگاه طراحی کاملا جدیدی نسبت‌به مدل قبلی دارد، از نمایشگر بزرگ ۶٫۸۸ اینچ ۱۲۰ هرتز استفاده می‌کند و به تراشه‌ی جدید Helio G81 Ultra مجهز است.

 Redmi
بر اساس صفحه‌ی رسمی ردمی 14C در فروشگاه شیائومی، این گوشی در بخش جلویی به نمایشگر ۶٫۸۸ اینچ IPS LCD با وضوح +HD مجهز است که به‌لطف نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، تجربه‌ای سریع و روان را دردسترس کاربر می‌گذارد. شیائومی می‌گوید که نمایشگر گوشی به روشنایی ۶۰۰ نیت دست پیدا می‌کند و در بالای آن از دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی استفاده شده است.


 Redmi
ردمی ۱۴ سی اولین گوشی دنیا با تراشه‌ی Helio G81 Ultra مدیاتک است. این تراشه همچون G80 در واحد سی‌پی‌یو از هسته‌های Cortex-A75 و Cortex-A55 با فرکانس ۲٫۰ گیگاهرتز و در واحد گرافیکی از هسته‌ی Mali-G52 MC2 استفاده می‌کند.

گوشی ردمی 14C با ۴، ۶ یا ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی عرضه می‌شود که می‌توان آن را با کارت microSD ارتقاء داد.

 Redmi
پنل پشتی ردمی 14C از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی به‌همراه دوربینی ثانویه میزبانی می‌کند که جزئیات آن اعلام نشده است. دو حفره‌ی دیگر پنل پشتی به فلاش LED و یک متن اختصاص دارند.

شیائومی می‌گوید گوشی اقتصادی جدیدش از باتری ۵٬۱۶۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ ۱۸ وات استفاده می‌کند و به جک هدفون مجهز است.

گوشی ردمی 14C در رنگ‌های مشکی و سبز و ارغوانی و آبی دردسترس قرار می‌گیرد. قیمت گوشی جدید شیائومی به‌صورت رسمی اعلام نشده است اما فروشگاه‌هایی در جمهوری چک، قیمت گوشی شیائومی مدل ردمی 14C را در کانفیگ پایه ۱۳۰ دلار اعلام کرده‌اند.


در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره