نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
موبایل و بازی

بازی جدید باب اسفنجی با محوریت پاتریک معرفی شد؛ تریلر گیم‌پلی بانمک آن را ببینید

منبع
ديجياتو
بروزرسانی

دیجیاتو/ در دنیای کارتون و سرگرمی باب اسفنجی (Sponge Bob) جایگاه خاصی دارد. این کرکتر دوست داشتنی با دنیای زیر آبی که دارد توانسته جذابیت بسیار زیادی برای کودکان و حتی بزرگ‌سالان داشته باشد و تبدیل به یکی از بهترین انیمیشن‌های تاریخ بشود. نکته اینجاست که دنیای باب اسفنجی پتانسیل خوبی برای ساخت بازی هم دارد و به همین دلیل شرکت‌های زیادی برای این کار اقدام کرده‌اند.

بازی‌هایی که از دنیای باب اسفنجی ساخته می‌شوند بیشتر برای کودکان هستند. با این حال این عناوین فروش خوبی کرده و با استقبال روبرو می‌شوند. همین موضوع باعث شده تا نه تنها ساخت این عناوین ادامه پیدا بکند بلکه شرکت‌های سازنده متوجه شوند که مخاطب این بازی‌ها فقط کودکان نیستند و بزرگ‌سالان نیز به آن علاقه دارند.

حال شرکت ناشر Outright Games و شرکت سازنده PHL اعلام کردند که یک بازی جدید در دنیای باب اسفنجی با نام پاتریک ستاره (The Patrick Star Game) خواهند ساخت این بازی قرار است در پاییز امسال در دسترس طرفداران قرار گرفته و برای کنسول‌های نسل هشتم و نهم در کنار کامپیوتر و نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد.

بازی پاتریک ستاره برای طرفداران این شخصیت در دنیای باب اسفنجی است. شهر بیکینی باتم (Bikini Bottom) دنیای گسترده شما است و شما می‌توانید در آن به گشت و گذار بپردازید. آزادی عمل شما در این بازی به شدت زیاد است. به همین دلیل می‌توانید از مناطق مختلف گذر کنید، از ارتفاعات به پایین بپرید و با شخصیت‌های مختلف صحبت بکنید.

بازی جدید باب اسفنجی از لحاظ گرافیکی هم پیشرفت خوبی داشته و حال به یک بازی خوب تبدیل شده است.
در دنیای بیکینی باتم موارد بسیاری وجود دارند که از آن‌ها می‌توانید استفاده کنید و دنیا را به شکلی که دوست دارید تغییر دهید. در این بازی چالش‌های مختلفی وجود دارد که شما باید آن‌ها را به اتمام رسانده و در بازی پیشرفت کنید. به طور کلی بازی پاتریک ستاره یک بازی ساده و جذاب برای طرفداران این کرکتر در دنیای باب اسفنجی است.

نکته جالب اینجاست که کرکتر شما یعنی پاتریک هیچ فیلتر رفتاری ندارد. در نتیجه شما می‌توانید هر کاری را در دنیای این بازی انجام دهید و از هیچ چیزی نترسید. از طرفی دنیای بازی بسیار جذاب و دقیق طراحی شده تا شما از گشت و گذار در آن خسته نشوید و تلاش کنید بیشتر اسرار آن را کشف بکنید.

شرکت سازنده تلاش کرده تا بازی برای همه افراد جذاب باشد به همین دلیل این بازی از لحاظ فیزیکی هم بسیار خاص است. شما می‌توانید با فیزیک این بازی به راحتی کار کرده و در آن تغییر ایجاد کنید. همین موضوع باعث می‌شود تا بازی پاتریک ستاره برای افراد بیشتری جذاب باشد و از لحاظ تکنیکی هم یک تجربه جالب را در اختیار کاربران قرار بدهد.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره