نماد آخرین خبر

سیاستمدار کهنه‌کار به‌عنوان رئیس سیاست‌گذاری جهانی OpenAI منصوب شد

منبع
زوميت
بروزرسانی
سیاستمدار کهنه‌کار به‌عنوان رئیس سیاست‌گذاری جهانی OpenAI منصوب شد

زومیت/ OpenAI در آستانه‌ی آغاز دور جدید جذب سرمایه‌گذار، سیاست‌مداری کهنه‌کار را به ریاست سیاست‌گذاری جهانی خود منصوب کرد.

به گزارش نیویورک تایمز OpenAI‌ ، سازنده‌ی ChatGPT، کریس‌ لیهان سیاستمدار کهنه‌کار را به‌عنوان رئیس سیاست‌گذاری جهانی خود منصوب کرد. لیهان به‌عنوان یکی از اعضای تیم اجرایی OpenAI، پیش از این رئیس سابق Airbnb (بازار آنلاین اجاره‌ی مکان‌های اقامتی) و یکی از اعضای کاخ سفید در دوران کلینتون بود.

شرکت OpenAI در خصوص انتصاب جدید اطلاع‌رسانی نکرده است؛ اما انتصابات مذکور در حالی انجام می‌شود که OpenAI برای دور جدید جذب سرمایه آماده می‌شود و احتمالاً اپل و انویدیا نیز در بین سرمایه‌گذاران این استارتاپ حضور خواهند داشت.

گزارش‌ها می‌گویند ظاهراً فرایند جذب سرمایه‌ی OpenAI ازطریق شرکت مالی Thrive Capital رهبری می‌شود و در نهایت ارزش استارتاپ خالق ChatGPT را به بیش از ۱۰۰ میلیارد دلار خواهد رساند. مایکروسافت نیز در حال مذاکره برای پیوستن به دور جدید جذب سرمایه‌ی OpenAI است؛ آن‌ها تاکنون میلیاردها دلار در OpenAI سرمایه‌گذاری کرده‌اند.

در نهایت اوایل امروز، فایننشال‌تایمز گزارش داد که OpenAI در حال بررسی ایجاد تغییرات در ساختار شرکت است تا هرچه‌بیشتر مورد پسند سرمایه‌گذاران قرار گیرد.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره