نماد آخرین خبر

سامسونگ گلکسی زد فولد اسپشیال ادیشن از قلم S Pen پشتیبانی خواهد کرد

منبع
آي تي رسان
بروزرسانی

آی تی رسان/ گوشی تاشو سامسونگ گلکسی زد فولد اسپشیال ادیشن تا همین اواخر با نام گلکسی زد فولد اسلیم یا گلکسی زد فولد اولترا شناخته می‌شد. اکنون یک شایعه جدید نشان می‌دهد که این دستگاه از قلم S Pen پشتیبانی خواهد کرد.

این ادعا در تضاد با شایعه‌ای قدیمی‌تر است که به عدم پشتیبانی گوشی تاشو آینده سامسونگ از S Pen اشاره داشت. البته صحت هیچ‌کدام از این شایعات قابل تضمین نیست؛ بنابراین در مقطع کنونی توصیه می‌شود تا نسبت به صحت و سقم هر دو آنها با دیده تردید نگاه کنید.

بعلاوه بایستی به خاطر داشت که پشتیبانی از قلم S Pen لزوما به معنای وجود درگاه داخلی اختصاصی روی گوشی نخواهد بود. در واقع کاربران صرفا می‌توانند از قلم S Pen روی گوشی خود استفاده کنند؛ همان‌طور که این ویژگی پیش‌تر در گوشی گلکسی زد فولد 6 نیز ارائه شده است.

متاسفانه یک گوشی تاشو به سبک سری گلکسی زد فولد برخلاف گلکسی S24 اولترا فاقد فضای داخلی کافی برای حمل قلم S Pen است. در واقع بهتر است بگوییم که عملی شدن این سناریو به‌معنای کاهش ظرفیت باتری یا افزایش چشمگیر ابعاد گوشی (یا هر دو مورد) خواهد بود.

گلکسی زد فولد اسپشیال ادیشن مجهز به دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی بوده و ضخامت آن در وضعیت باز شده و تا شده به‌ترتیب برابر با 4.9 و 10.6 میلی‌متر خواهد بود. نمایشگر داخلی این گوشی دارای اندازه 8 اینچی بوده و صفحه‌نمایش خارجی آن نیز از اندازه 6.5 اینچی برخوردار خواهد بود.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره