نماد آخرین خبر

قابلیت Circle to Search حالا به‌طور خودکار بارکدها و کدهای QR را اسکن می‌کند

منبع
ديجياتو
بروزرسانی
قابلیت Circle to Search حالا به‌طور خودکار بارکدها و کدهای QR را اسکن می‌کند

دیجیاتو/ قابلیت Circle to Search روزبه‌روز بهتر می‌شود. گوگل اخیراً دکمه اشتراک‌گذاری جدیدی را به این ویژگی اضافه کرده است که به کاربران امکان می‌دهد به‌راحتی محتوای انتخابی را با دوستان خود به اشتراک بگذارند. اکنون در جدیدترین تغییر Circle to Search، این سرویس درحال ارائه قابلیت اسکن خودکار بارکدها و کدهای QR است.

مدت زیادی است که گوگل روی افزودن قابلیت اسکن بارکد و کد QR در Circle to Search کار می‌کند. اخیراً منابع معتبر شواهدی مربوط به این ویژگی را کشف کردند و سپس تقریباً یک ماه بعد، یک نسخه نمایشی از عملکرد این ویژگی در فضای مجازی منتشر شد. حالا با توجه پست جدید منبعی آگاه به نام «میشال رحمان» در شبکه اجتماعی X به‌نظر می‌رسد که این ویژگی بالاخره در حال انتشار است.

اسکن خودکار کدهای QR توسط Circle to Search
هنگامی که این ویژگی به دستگاه شما برسد، قابلیت Circle to Search به طور خودکار بارکدها و کدهای QR را اسکن می‌کند؛ وقتی این ویژگی را در هر صفحه‌ای که کد معتبری دارد فعال کنید، یک پنجره جدید در بالای آن کد مشاهده می‌کنید که شما را به صفحه مربوطه هدایت می‌کند.



به‌نظر می‌رسد این ویژگی به‌طور گسترده درحال انتشار است، بنابراین اگر گوشی پیکسل گوگل یا گلکسی سامسونگ شما از این قابلیت پشتیبانی می‌کند، باید بتوانید آن را امروز یا در روزهای آینده تست کنید. می‌توانید با پیمایش به یک صفحه وب یا بازکردن یک تصویر با یک کد QR و فشار طولانی دکمه هوم برای راه‌اندازی Circle to Search، این ویژگی را تست کنید (البته اگر این ویژگی برای شما فعال شده باشد). پنجره نتیجه باید به‌طور خودکار و بدون نیاز به کشیدن دایره دور کد ظاهر شود.

Circle to Search که یکی از قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی است، تا مهر 1403 در انحصار گوشی‌های پیکسل گوگل و سامسونگ خواهد بود. از آن زمان به بعد، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که این قابلیت برای گوشی‌های دیگر برندهای اندرویدی در دسترس قرار گیرد.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره