نماد آخرین خبر

دنباله‌ی اکشن ماجراجویی Lost in Random معرفی شد؛ تریلر آن را ببینید

منبع
ديجي کالا
بروزرسانی

دیجی کالا/ استودیوی تاندرفول گیمز (Thunderful Games)، بازی جدید سری اکشن ماجراجویی Lost in Random را با نام The Eternal Die معرفی کرده است. این بازی یک اثر روگ‌لایت است که در سال ۲۰۲۵ برای پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس سری ایکس و اس، نینتندو سوییچ و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. این بازی همچنین از طریق پلتفرم گیم پس در دسترس خواهد بود.

این نسخه فصل جدیدی در دنیای ترسناک و پیچیده Lost in Random را ارائه می‌دهد و بازیکنان در آن به عنوان ملکه تصادفی (Queen of Random) از طریق قلمرو‌های جدید و زیبا با موجودات رنگارنگ و مبارزات ایزومتریک، ماجراجویی می‌کنند. در اینجا الکساندرا (Aleksandra) که قبلا به عنوان ملکه شناخته می‌شد و همراهش، فورچون (Fortune)، در داخل مرگ ابدی اسیر شده‌اند، جایی که یک داستان سرای شرور در حال طراحی فصل آخر داستان خود است. بازیکنان از طریق مراحلی که به‌ طور تصادفی تولید می‌شود،  با دشمنان مختلف می‌جنگند و در این راه از همراه خود نیز کمک می‌گیرند. به عبارتی هر دور از بازی، ترکیبی منحصربه‌فرد از شانس است که پیچ و تاب‌ها، چالش‌ها و پاداش‌های غیرمنتظره‌ای را ارائه می‌دهد.

 
بازیکنان می‌توانند از سلاح‌های مختلف از شمشیر و نیزه گرفته تا نوعی تبر و حتی سلاح‌هایی نظیر کمان برای نابودی دشمنان استفاده کنند. مارتین استورم (Martin Storm)، کارگردان بازی، در بیانیه‌ای مطبوعاتی گفت:


در طول سال‌ها، ما دیدیم که بازی Lost in Random چگونه به خاطر داستان گیرا تا مبارزات خلاقانه‌اش در دنیایی از شگفتی و هیجان توانست توجه‌ بازیکنان را در سراسر جهان جلب کند. ما به این فکر کرده‌ایم که چگونه اثری با پایه و اساس این بازی بسازیم و تصمیم گرفتیم که یک بازی روگ‌لایت پر از اکشن و مراحل تصادفی ایجاد کنیم و ریسک‌ها و سرعت بازی را افزایش دهیم تا یک تجربه گیم‌پلی کاملا جدید ایجاد کنیم. ما نمی‌توانیم منتظر تجربه بازی Lost in Random: The Eternal Die توسط بازیکنان بمانیم.
این بازی در سال ۲۰۲۵ برای پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس سری ایکس و اس، نینتندو سوییچ و رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره