نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
موبایل و بازی

رشد فروش گوشی تاشو این برند 455 درصد بیشتر از سال گذشته بوده است

منبع
ترنجي
بروزرسانی
رشد فروش گوشی تاشو این برند 455 درصد بیشتر از سال گذشته بوده است

ترنجی/ یک مطالعه جدید نشان داده است که فروش جهانی گوشی‌های هوشمند تاشو در سه‌ماهه دوم 2024 نسبت‌به مدت مشابه سال قبل 48 درصد افزایش یافته است. درحالی‌که ممکن است این خبر خوبی برای سامسونگ به‌عنوان سردمدار این بخش به‌نظر برسد، بیشترین رشد فروش گوشی تاشو را برندی دیگر به‌غیر از شرکت کره‌ای رقم زده است.

رشد فروش گوشی تاشو آنر
یافته‌های Counterpoint نشان می‌دهد که مهم‌ترین رشد فروش گوشی‌های تاشو در آمریکای لاتین، منطقه آسیا و اقیانوسیه (به‌استثنای چین، هند و کره جنوبی) و اروپای غربی حاصل شده است. همچنین فروش این مدل‌ها بیش از 450 درصد در آمریکای لاتین افزایش یافته است. فروش در منطقه آمریکای شمالی نیز افزایش یافته، اما تنها 14 درصد.

نگران‌کننده‌ترین بخش این مطالعه برای سامسونگ این است که افزایش فروش بیشتر به‌دلیل تقاضای اضافی برای دستگاه‌های تاشو از سوی تولیدکنندگان چینی بوده است. موتورولا دستاوردهای خوبی به‌دست آورده، درحالی‌که آنر شاهد افزایش 455 درصدی فروش در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته بوده است.


پرفروش‌ترین نوع گوشی تاشو افقی تقریباً در همه مناطق نیز متعلق‌به HONOR Magic V2 بوده است. این موفقیت به حدی بوده که آنر توانسته است در سه‌ماهه دوم سال جاری رتبه اول فروش دستگاه‌های تاشو را در اروپای غربی به خود اختصاص دهد و سامسونگ را در این منطقه پشت سر بگذارد.

انتظار می‌رود عرضه گلکسی زد فولد 6 به غول فناوری کره‌ای کمک کند تا بخشی از سهم بازار را در سه‌ماهه سوم سال 2024 به‌دست آورد و درمجموع نیز پرفروش‌ترین برند گوشی تاشو در دنیا باقی بماند. اینکه آیا برند کره‌ای می‌تواند این عنوان را در مواجهه با روندهای فروش گوشی‌های چینی حفظ کند یا خیر هنوز مشخص نیست.

نظر شما درباره رشد فروش فوق‌العاده گوشی تاشو برند آنر در فصل دوم 2024 چیست؟

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره