نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
موبایل و بازی

متا تصاویر تولیدشده با هوش مصنوعی را در فید اینستاگرام و فیسبوک نمایش می‌دهد

منبع
زوميت
بروزرسانی
متا تصاویر تولیدشده با هوش مصنوعی را در فید اینستاگرام و فیسبوک نمایش می‌دهد

زومیت/ اینستاگرام و فیسبوک به‌زودی با هوش مصنوعی و براساس علاقه‌ی شخصی هر کاربر محتوا تولید می‌کنند و به او نمایش می‌دهند.
 
فیسبوک و اینستاگرام به‌زودی تصاویر تولیدشده با هوش مصنوعی را به فید شما اضافه می‌کنند. متا در رویداد Meta Connect اعلام کرد درحال آزمایش ویژگی جدیدی است که محتواهایی را براساس علایق کاربران و ترندهای روز با استفاده از هوش مصنوعی ایجاد می‌کند. حتی امکان دارد در این تصاویر جدید، چهره‌ی خود را ببینید.

به‌نوشته‌ی ورج، هنگام دیدن تصاویری تحت‌عنوان Imagined for You، می‌توانید آن را به‌اشتراک بگذارید یا تصویر جدیدی تولید کنید. برخی از این تصاویر شامل سناریوهای خیالی مانند «قلمرو افسون‌شده» هستند و امکان دارد به‌طور ناگهانی چهره‌ی شما را به‌تصویر بکشند که می‌تواند کمی ترسناک باشد.

به گفته‌ی آماندا فلیکس، سخنگوی متا، این پلتفرم فقط درصورتی از چهره‌ی شما استفاده می‌کند که برای دسترسی به ویژگی Imagine yourself ثبت‌نام کرده باشید و شرایط آن را بپذیرید. همچنین امکان حذف تصاویر ساخته‌شده با هوش مصنوعی از فید وجود دارد.

تحقیقات اخیر نشان می‌دهد استفاده از ویژگی سلفی هوش مصنوعی در اسنپ‌چت به این شرکت اجازه می‌دهد در تبلیغاتی که فقط خودتان می‌بینید از چهره‌ی شما استفاده کند. به‌نظر می‌رسد فیسبوک و اینستاگرام به‌طور مشابه عمل خواهند کرد و محتواهای تولیدشده را فقط به شما نمایش خواهند داد.

مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا، افزود که اضافه‌کردن تصاویر هوش مصنوعی به فیدها، جهش منطقی بعدی برای پلفترم‌های اجتماعی این شرکت محسوب می‌شود. این تغییر می‌تواند به تدریج فضا را از ارتباطات دوستانه‌ای که هدف اصلی این شبکه‌ها بوده، دور کند.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر