نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
موبایل و بازی

انیمیشن جدیدی از سایبرپانک توسط نت‌فلیکس ساخته می‌شود

منبع
مجله ديجي کالا
بروزرسانی

مجله دیجی کالا/ اخیرا بخش انیمیشن‌سازی شرکت نت‌فلیکس به طور رسمی همکاری دیگری با استودیوی سی‌دی پراجکت رد (CD Projekt Red) برای ساخت اثری اقتباسی از دنیای سایبرپانک (Cyberpunk) را اعلام کرده اما تایید نکرده که این اثر دقیقا چه چیزی خواهد بود.

تیزر مختصری نیز در این میان منتشر شده و فقط بازگشت به نایت سیتی (Night City) را تایید می‌کند. در حالی که این خبر هیجان‌انگیز است اما سورپرایز بزرگی نیست زیرا در طول آخرین گزارش درآمد استودیوی سی‌دی پراجکت رد، این شرکت خبر داد که در حال برنامه‌ریزی برای پروژه‌های انیمیشنی بیشتری از دنیای سایبرپانک است، اما سایر جزئیات این پروژه‌ها مبهم باقی ماندند.

مدیر عامل شرکت، میچل نواکوفسکی (Michał Nowakowski)، در آن زمان به سرمایه‌گذاران گفت:

ما قطعا در حال برنامه‌ریزی برای انجام کار‌های بیشتری در زمینه‌ی ساخت انیمیشن با اقتباس از دنیای سایبرپانک هستیم، بنابراین‌ امیدوارم که این پاسخ برای شما کافی باشد. پس منتظر باشید که چیز‌های بیشتری ببینید و من در حال حاضر نمی‌توانم اطلاعات بیشتری به شما بدهم.

استودیوی سی‌دی پراجکت رد و نت‌فلیکس برای اولین بار در انیمه‌ی Cyberpunk Edgerunners با یکدیگر همکاری کردند که در سپتامبر ۲۰۲۲ منتشر شد و مورد تحسین طرفداران و منتقدان قرار گرفت و حتی به بیشتر شدن علاقه‌ی طرفداران به بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ نیز کمک شایانی کرد و در نهایت باعث شد که طرفداران تقاضای زیادی برای فصل دوم داشته باشند. البته فعلا خبری از فصل دوم نیست.

البته با اینکه گفته‌های نواکوفسکی‌ و تیزر جدید امید و انتظار بیشتری را نسبت به فصل دوم در دل طرفداران ایجاد کرد اما شایان ذکر است که نه نت‌فلیکس و نه سی‌دی پراجکت رد چیزی در مورد این که آیا این پروژه‌ها احیانا شامل فصل دوم اج رانرز خواهند شد یا خیر نگفته‌اند زیرا انیمه‌ی ذکر شده در پایان فصل اولش چیز زیادی برای ساخت یک فصل دیگر باقی نگذاشت اما نت‌فلیکس می‌تواند داستان اوریجینالی را روایت کند که تنها در دنیای سایبرپانک اتفاق می‌افتد و ربطی به بازی‌ نداشته باشد.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر