نماد آخرین خبر

اپل اینتلیجنس به حداقل 4 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی در آیفون‌ها نیاز دارد

منبع
ديجياتو
بروزرسانی
اپل اینتلیجنس به حداقل 4 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی در آیفون‌ها نیاز دارد

دیجیاتو/ همچنین با آپدیت‌های آتی، احتمالاً ظرفیت موردنیاز برای هوش مصنوعی اپل افزایش خواهد یافت.

هوش مصنوعی اپل (Apple Intelligence) در نسخه بتا iOS 18.1 دیده شده و به‌زودی در دسترس تمامی کاربران قرار می‌گیرد. اما کاربران باید مطمئن شوند حافظه آن‌ها ظرفیت کافی برای استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی را دارد.

طبق گزارش «Tom's Guide»، ظاهراً آیفون‌های واجد شرایط در کنار فضای موردنیاز برای نصب iOS 18.1، باید حداقل 4 گیگابایت برای هوش مصنوعی اپل کنار بگذارند. البته هنوز مشخص نیست آیپدها و مک‌بوک‌ها به چه مقدار از حافظه خود برای این ابزار نیاز دارند.

فضای موردنیاز برای Apple Intelligence
اپل اظهار کرده آیفون‌هایی که هوش مصنوعی دریافت می‌کنند، باید حداقل 4 گیگابایت از فضای داخلی را به این سیستم اختصاص بدهند و در آینده ممکن است با آپدیت‌های جدید، ظرفیت موردنیاز افزایش یابد. این موضوع شاید مدیریت حافظه را برای برخی کاربرانی که حافظه داخلی 128 گیگابایتی دارند سخت‌تر کند.

البته حضور ابزارهای هوش مصنوعی بهانه‌ای بود تا اپل برای پشتیبانی بهتر، تمامی آیفون‌های جدید را به رم 8 گیگابایتی مجهز کند؛ هرچند نمی‌توان گفت حافظه 128 گیگابایتی نسل‌های قبل برای پشتیبانی از هوش مصنوعی اپل کافی است یا خیر.

به‌همین‌دلیل به کاربران توصیه‌شده اگر می‌خواهند آیفون‌های جدید بخرند، ترجیحاً سراغ نسخه‌های کم‌ظرفیت 128 گیگابایتی نروند. از طرفی با تهیه اشتراک iCloud نیز امکان ذخیره‌‌سازی ویدیوها و تصاویر در فضای ابری وجود دارد و همین موضوع مدیریت فضای داخلی را راحت‌تر می‌کند.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر