نماد آخرین خبر

بازی‌های استارکرفت به‌زودی به گیم پس اضافه می‌شوند

منبع
زومجي
بروزرسانی
بازی‌های استارکرفت به‌زودی به گیم پس اضافه می‌شوند

زومجی/ مایکروسافت اعلام کرد که هر دو نسخه از مجموعه بازی‌های StarCraft به‌زودی به سرویس گیم پس اضافه خواهند شد.
 
استارکرفت یکی از محبوب‌ترین و تأثیرگذارترین بازی‌های سبک استراتژی است که توسط شرکت بلیزارد ساخته شده است. این بازی با داستان جذاب، گیم‌پلی عمیق و رقابت‌های چندنفره هیجان‌انگیزش، طرفداران بسیاری در سراسر جهان دارد.

به گزارش IGN، در جریان رویداد نمایشگاه بازی توکیو ۲۰۲۴، مایکروسافت خبر هیجان‌انگیزی برای طرفداران استارکرفت داشت. این شرکت اعلام کرد که از تاریخ ۵ نوامبر (۱۵ آبان)، دو بازی StarCraft: Remastered و StarCraft 2: Campaign Collection از مجموعه استارکرفت به سرویس گیم پس اضافه خواهند شد.

StarCraft: Remastered، نسخه ریمستر شده بازی کلاسیک استارکرفت و Brood War، بسته الحاقی آن است که در سال ۲۰۱۷ منتشر شد. این نسخه ضمن حفظ گیم‌پلی اصلی، از گرافیک با کیفیت بالا، صداگذاری مجدد و ویژگی‌های آنلاین مدرن بلیزارد بهره می‌برد.

StarCraft 2: Campaign نیز شامل تمام بخش‌های داستانی استارکرفت ۲ است که مجموعا بیش از ۷۰ ماموریت از سه بخش Wings of Liberty ،Heart of the Swarm و Legacy of the Void به همراه محتوای اضافه Nova Covert Ops را شامل می‌شود. علاوه‌براین، بازیکنان می‌توانند در حالت Co-Op Commander با یکدیگر همکاری کرده و در نقش شخصیت‌های مختلف بازی کنند.

بخش چندنفره هر دو بازی به‌صورت رایگان در دسترس همه بازیکن‌ها قرار دارد، اما با اضافه شدن این دو نسخه به گیم پس، مشترکین پی‌سی گیم پس و گیم پس آلتیمیت می‌توانند از تمام محتوای تک‌نفره این بازی‌ها لذت ببرند. با‌توجه‌به محبوبیت فراوان مجموعه استارکرفت، اضافه شدن این دو نسخه به سرویس گیم پس خبر بسیار خوبی برای طرفداران بازی‌های استراتژی است.

آیا شما هم منتظر تجربه دوباره این بازی‌های خاطره‌انگیز هستید؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره