نماد آخرین خبر

اپل به‌روزرسانی iOS 18.0.1 را برای رفع باگ آزاردهنده در iMessage منتشر می‌کند

منبع
تکفارس
بروزرسانی
اپل به‌روزرسانی iOS 18.0.1 را برای رفع باگ آزاردهنده در iMessage منتشر می‌کند

تکفارس/ اپل خود را برای عرضه به‌روزرسانی iOS 18.0.1 برای آیفون به منظور رفع باگ‌های متعدد از جمله باگ آزار دهنده iMessage آماده می‌کند.

شرکت اپل قصد دارد به‌روزرسانی iOS 18.0.1 را پیش از عرضه iOS 18.1 برای رفع باگ‌های متعدد در آیفون در دسترس کاربران قرار دهد.

البته بسیاری iOS 18.0.1 را به‌روزرسانی جزئی می‌دانند که تنها بر رفع باگ‌ها تمرکز دارد. این به‌روزرسانی مشکلات مربوط به صفحه لمسی سری آیفون ۱۶ و برخی از مدل‌های قدیمی‌تر، باگ iMessage که بر اثر دریافت واچ فیس دچار کرش‌های متعدد می‌شد و مشکلات مربوط به مختل شدن iPadOS 18 برخی از واحدهای آی‌پد پرو مجهز به تراشه M4 را برطرف می‌کند.

در حال حاضر زمان انتشار iOS 18.0.1 مشخص نیست، اما می‌توان انتظار داشت این به روز رسانی حداکثر تا پایان هفته آینده در دسترس کاربران قرار گیرد.

همانطور که در ابتدای خبر اعلام شد، عرضه iOS 18.0.1 پیش از به‌روزرسانی iOS 18.1 اتفاق خواهد افتاد. طبق اعلام اپل iOS 18.1 در ماه اکتبر منتشر خواهد شد. نسخه بتا iOS 18.1 در حال حاضر در دسترس قرار دارد و شامل اولین قابلیت‌های Apple Intelligence برای آیفون شامل ابزارهای نوشتن، خلاصه سازی اعلان‌ها و موارد دیگر می‌باشد. لازم به ذکر است Apple Intelligence در آیفون ۱۵ پرو، آیفون ۱۵ پرو مکس و هر مدل آیفون ۱۶ موجود است.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره