نماد آخرین خبر

بازی موبایل The Simpsons: Tapped Out پس از ۱۲ سال به اتمام می‌رسد

منبع
زومجي
بروزرسانی
بازی موبایل The Simpsons: Tapped Out پس از ۱۲ سال به اتمام می‌رسد

زومجی/ با اعلام سازندگان The Simpsons: Tapped Out، این بازی موبایلی در ژانویه ۲۰۲۵ به پایان راه ۱۲ ساله خود می‌رسد.
 
The Simpsons: Tapped Out بازی موبایل ضربه‌ای و پرطرفدار از دو استودیو آیرون مانکی و فاکس دیجیتال است که در فوریه ۲۰۱۲ توسط شرکت الکترونیک آرتز در بازار بازی‌های موبایل در دسترس قرار گرفت. این بازی با‌الهام از سریال محبوب سیمپسون‌ها ساخته شد و هر فصل آن محتوای منحصربه‌فردی با ماموریت‌ها و زمینه‌های متفاوت داشت.

حال سازندگان در یک بیانیه رسمی تایید کرده‌اند که بازی The Simpsons: Tapped Out در تاریخ ۱۰ آبان ۱۴۰۳ (۳۱ اکتبر ۲۰۲۴) از اپ استور حذف خواهد شد تا نهایتا در تاریخ ۵ بهمن ۱۴۰۳ (۲۴ ژانویه ۲۰۲۵) کاملا از دسترس و لیست تمام فروشگاه‌ها خارج شود. همچنین خریدهای درون‌برنامه‌ای این بازی از قبل غیرفعال شده بودند.

سازندگان در حساب رسمی بازی The Simpsons: Tapped Out اعلام کردند: «ما تصمیم سختی برای پایان بازی گرفته‌ایم. این اقدام که به ماجراجویی ۱۲ ساله ما با این بازی پایان می‌دهد، یک تصمیم احساسی است. ما به‌همراه شرکای خود در مجموعه‌های والت دیزنی و سیمپسون‌ها، خوشحالیم که این بازی را برای طرفداران ارائه کردیم و دیدیم که چگونه هرکدام از شما طرفداران، تجربه‌ موردعلاقه خود را در اسپرینگفیلد خلق کردید.

بازی The Simpsons: Tapped Out مسیری فوق‌العاده‌ بود و ما از اینکه توانستیم ۳۰۸ به‌روزرسانی، ۸۳۱ کاراکتر و ۱۴۶۳ ماموریت داستانی را در بازی ارائه دهیم، قدردان هستیم. همانطورکه سفر ما به پایان می‌رسد، صمیمانه از طرفدارانی که دستیابی به تمام این دستاوردها را ممکن کردند، تشکر می‌کنیم».
 
بازی The Simpsons: Tapped Out که در چرخه عمر خود بارها به‌عنوان یکی از پردرآمدترین محصولات اپ استور انتخاب شده است، به بازیکن‌ها اجازه می‌داد که نسخه اسپرینگفیلد مخصوص به خودشان را خلق کنند. همچنین انواع ماموریت‌ها و فعالیت‌های جانبی با محدودیت‌های زمانی در دسترس بازیکن‌ها قرار داشتند و بازیکن باید برای افزایش فرصت خود از ارز درون بازی استفاده می‌کرد.

پس از موفقیت این بازی، شرکت فاکس قرن بیستم که درآن‌زمان مالک امتیاز مجموعه سیمپسون‌ها بود، تلاش کرد که با توسعه‌ بازی‌های موبایل مشابه از مجموعه‌های محبوب دیگر ازجمله Family Guy به موفقیت مشابهی برسد. بااین‌حال هیچکدام از پروژه‌های مذکور به اندازه The Simpsons: Tapped Out محبوب و موفق نبودند.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره