نماد آخرین خبر

افت شدید سهام یوبیسافت بعد از تاخیر Assassin’s Creed Shadows

منبع
گيم فا
بروزرسانی
افت شدید سهام یوبیسافت بعد از تاخیر Assassin’s Creed Shadows

گیم فا/ یوبیسافت در سال‌های اخیر، جنجال و حواشی زیادی به همراه خود داشته و بسیاری از طرفداران قدیمی خود را از دست داده است. به جز Prince of Persia: The Lost Crown، بازی‌های اخیر این شرکت نتوانسته‌اند نظر گیمرها و منتقدین را به خود جلب کند.

همانطور که از بازخورد بعد از انتشار Star Wars Outlaws انتظار داشتیم، یوبیسافت اعلام کرده است که این بازی نتوانسته به میزان فروش مورد انتظار دست یابد و همین موضوع باعث تاخیر در انتشار Assassin’s Creed Shadows شده است. نتیجه این سلسله وقایع، سقوط بیش از ۱۳ درصد از سهام یوبیسافت در تنها یک روز بود، که بسیار نگران‌کننده است.

یوبیسافت در حال حاضر در وضعیت خوبی قرار ندارد و سرمایه‌گذاران نیز به دلیل انتشار بازی‌های ضعیف، فشار زیادی به شرکت وارد می‌کنند. این که یک کمپانی در یک روز بیش از ۱۳ درصد از ارزش سهام خود را از دست بدهد، ضربه‌ای وحشتناک است. با این روند، ممکن است یوبی‌سافت نتواند به وضعیت مطلوب گذشته برسد.

با این حال، هیئت مدیره شرکت یک تحقیقات داخلی برای شناسایی مشکلات و آنچه جهت بهبود وضعیت لازم است را آغاز کرده. یوبیسافت می‌گوید که بازخوردهای طرفداران را شنیده و قصد دارد مشکلات Star Wars Outlaws را هم تا جای ممکن برطرف کند.

از سوی دیگر، این غول فرانسوی بالاخره تصمیم گرفته است بازی‌های خود را در فروشگاه استیم (Steam) منتشر کند. امید است که این تصمیم به افزایش فروش بازی‌های این شرکت کمک کند، زیرا اکثر بازیکنان رایانه‌های شخصی ترجیح می‌دهند بازی‌ها را در استیم تجربه کنند.

با این حال، وضعیت شرکت در حال حاضر بسیار نگران‌کننده است و پیش‌بینی می‌شود اوضاع حتی بدتر شود. به‌تازگی مدیرعامل ادعا کرده است که هدف آنها ساخت بازی‌هایی برای گسترده‌ترین طیف مخاطبان است، اما با توجه به جنجال‌های مربوط به Assassin’s Creed Shadows، این حرف چندان درست به نظر نمی‌رسد.

انتشار AC Shadows به سال ۲۰۲۵ موکول شده و از روز اول عرضه روی استیم هم در دسترس خواهد بود، اما احتمالاً طرفداران تا آن زمان این حواشی را فراموش نخواهند کرد.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره