نماد آخرین خبر

گلکسی S25 اولترا با رم ۱۶ گیگابایتی راهی بازار می‌شود

منبع
ديجي کالا
بروزرسانی
گلکسی S25 اولترا با رم ۱۶ گیگابایتی راهی بازار می‌شود

دیجی کالا/ سامسونگ در حال آماده‌سازی پرچم‌دار آینده خود، گلکسی S25 اولترا، با یک ارتقای چشم‌گیر در حافظه رم است. براساس شایعات جدید، این گوشی قدرتمند با ۱۶ گیگابایت رم عرضه خواهد شد تا به طور کامل از قابلیت‌های پیشرفته هوش مصنوعی پشتیبانی کند.

اوایل آگوست گذشته، سامسونگ از تولید نازک‌ترین تراشه حافظه جهان برای دستگاه‌های آینده خود خبر داد. این تراشه برای پردازش قابلیت‌های هوش مصنوعی بهینه شده است و به‌نظر می‌رسد گلکسی S25 اولترا اولین گوشی هوشمندی خواهد بود که از این تراشه بهره‌مند می‌شود.

Ice Universe، افشاگر مشهور دنیای فناوری، در شبکه اجتماعی X با قاطعیت اعلام کرده است که گلکسی‌ S25 اولترا با ۱۶ گیگابایت رم عرضه خواهد شد. این خبر با توجه به اعلامیه پیشین سامسونگ مبنی بر تولید تراشه‌های حافظه ۱۲ نانومتری با ظرفیت‌های ۱۲ و ۱۶ گیگابایت، چندان دور از انتظار نیست.


افزایش رم به ۱۶ گیگابایت در گلکسی‌ S25 اولترا نشان‌دهنده تمرکز سامسونگ بر قابلیت‌های هوش مصنوعی است. این قابلیت‌ها به‌طور معمول حجم زیادی از حافظه دستگاه را اشغال می‌کنند و سامسونگ با افزایش رم می‌خواهد از عملکرد روان و بدون مشکل گلکسی S25 اولترا در اجرای برنامه‌های مبتنی بر هوش مصنوعی اطمینان حاصل کند.

گلکسی‌ S25 اولترا اولین گوشی سامسونگ پس از گلکسی S21 اولترا خواهد بود که با ۱۶ گیگابایت رم عرضه می‌شود. در حال حاضر، گلکسی S24 اولترا با ۱۲ گیگابایت رم در بازار موجود است. انتظار می‌رود گلکسی‌ S25 و S25 پلاس نیز با ۱۲ گیگابایت رم عرضه شوند.

علاوه بر رم، شایعات دیگری نیز در مورد گلکسی S25 اولترا منتشر شده است. از جمله این شایعات می‌توان به کاهش برآمدگی دوربین نسبت به آیفون ۱۶ پرو مکس و بهبود قابل توجه عملکرد سخت‌افزاری اشاره کرد.

سامسونگ به‌طور معمول گوشی‌های سری S خود را در اوایل سال جدید میلادی معرفی می‌کند. بنابراین، انتظار می‌رود گلکسی‌ S25 اولترا در ژانویه یا فوریه ۲۰۲۵ رونمایی شود.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره