نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
موبایل و بازی

این گجت کوچک یک محافظ برق کارآمد برای کارت گرافیک شماست

منبع
شهر سخت افزار
بروزرسانی

شهر سخت افزار/ شرکت Thermal Grizzly اخیراً گجت نظارت بر مصرف برق کارت گرافیک خود به نام WireView GPU Pro را با ویژگی‌های جدید ارتقا داده است. این دستگاه کوچک که به‌طور مستقیم به کانکتور 12VHPWR کارت گرافیک متصل می‌شود، به‌طور دائم بر مصرف کارت گرافیک و دمای کانکتور نظارت می‌کند.

WireView GPU Pro با اضافه شدن سنسورهای جدید، قابلیت‌های بیشتری نسبت به نسخه قبلی خود ارائه می‌دهد. این دستگاه به کاربران این امکان را می‌دهد که دمای کارت گرافیک را در محل کانکتور برق بررسی کنند، از صحت اتصال کابل برق اطمینان حاصل کنند و در صورت بروز هرگونه مشکل، هشدار صوتی دریافت کنند. همچنین، می‌توان دو سنسور دمای اضافی را به آن متصل کرد تا دمای محیط اطراف کارت گرافیک یا حتی سایر بخش‌های سیستم را هم کنترل کرد.

معرفی و قیمت گجت ترمال گریزلی WireView GPU Pro
تمامی اطلاعات جمع‌آوری‌شده توسط WireView Pro روی یک نمایشگر OLED نمایش داده می‌شود. از جمله این اطلاعات می‌توان موارد زیر را برشمرد:


مصرف برق لحظه‌ای بر حسب وات
ولتاژ و جریان بر حسب ولت و آمپر
حداقل و حداکثر مصرف برق بر حسب وات
میانگین و کل مصرف برق بر حسب وات در دقیقه
دمای ثبت‌شده توسط هر سنسور بر حسب درجه سلسیوس

علاوه بر قابلیت‌های نظارتی، طراحی U شکل WireView GPU Pro مدیریت کابل‌های کارت گرافیک را آسان‌تر می‌کند، زیرا دیگر نیازی به خم کردن کابل‌های کانکتور 12VHPWR برای وصل کردن به کارت گرافیک نیست. این ویژگی باعث می‌شود نه‌تنها اسمبل سیستم تمیزتر به نظر برسد، بلکه احتمال بروز مشکلاتی مانند اتصال کوتاه یا ذوب شدن کانکتور به دلیل فشار ناشی از خم شدن بیش از حد کابل را کاهش ‌یابد.

Thermal Grizzly این دستگاه را برای متخصصان و افرادی که نیاز به نظارت دقیق بر عملکرد کارت گرافیک‌های پیشرفته خود در شرایط پردازشی سنگین دارند، طراحی کرده است. با این حال، نبود قابلیت‌هایی مانند بلوتوث یا اتصال بی‌سیم در WireView GPU Pro از معایب آن به شمار می‌رود. اگر این دستگاه از ارتباط بی‌سیم پشتیبانی می‌کرد، کاربران می‌توانستند داده‌های مربوط به عملکرد کارت گرافیک را مستقیماً بر روی گوشی یا کامپیوتر خود ذخیره کرده و به‌طور مداوم بر عملکرد کارت نظارت کنند تا مشکلات احتمالی پیش از آن‌که به مسائلی جدی تبدیل شوند، شناسایی و رفع گردند.

قیمت این گجت حدود 70 دلار است.


در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره