نماد آخرین خبر

باندل ویژه PS5 Pro با قیمت سرسام‌آوری به فروش می‌رسد

منبع
زومجي
بروزرسانی
باندل ویژه PS5 Pro با قیمت سرسام‌آوری به فروش می‌رسد

زومجی/ باندل سی‌امین سالگرد پلی استیشن برای PS5 Pro در فروشگاه اینترنتی eBay با قیمت عجیبی معامله می‌شود.
 
هفته گذشته سونی باند جدیدی از کنسول‌های پلی استیشن ۵ و پلی استیشن ۵ پرو را به مناسبت سی‌امین سالگرد کنسول پلی استیشن معرفی کرد. با‌توجه‌به ظاهر نوستالژیک و تعداد محدودشان انتظار می‌رفت که موجودی این کنسول‌ها سریعا به اتمام برسد.

این اتفاق هم‌اکنون در انگلستان رخ داده است و اکنون چندین عدد از این باندل‌ها با قیمت بسیار بالایی در فروشگاه اینترنتی eBay معامله می‌شوند. نگاهی گذرا به فروشگاه eBay نشان می‌دهد که تعدادی از نسخه‌های ویژه پلی استیشن ۵ پرو با قیمت بیش از ۳ هزار دلار به فروش می‌رسند.

قیمت اصلی این باندل در بریتانیا حدود هزار دلار بود و هم‌اکنون شاهد افزایش قیمت بسیار بالای آن در بازار سیاه هستیم. حتی برخی از فروشندگان باندل خود را با قیمت سرسام‌آور ۱۰ هزار دلار فهرست کرده‌اند. این مبلغ برای خرید ۱۴ عدد پلی استیشن ۵ پرو کافی است.

اگر به دنبال یک پلی استیشن ۵ پرو معمولی هستید، هم‌اکنون می‌توانید آن را در پلی استیشن دایرکت و از ۱۰ اکتبر (۱۹ مهر) در خرده‌فروشی‌های بزرگ پیش‌خرید کنید. کنسول مورد بحث به یک پردازنده گرافیکی بزرگ‌تر و یک حافظه اس‌اس‌دی دو ترابایتی مجهز شده است؛ اما فاقد داریو دیسک بوده است و برای استفاده از دیسک‌های فیزیکی روی آن به یک قطعه جانبی ۸۰ دلاری نیاز خواهید داشت.

لطفا برای دریافت اطلاعات بیشتر در آینده با ما همراه باشید و نظرات خود را در این باره با ما به اشتراک بگذارید.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره