نماد آخرین خبر

پچ امنیتی سپتامبر 2024 برای گوشی گلکسی زد فلیپ 5 سامسونگ منتشر شد

منبع
آي تي رسان
بروزرسانی
پچ امنیتی سپتامبر 2024 برای گوشی گلکسی زد فلیپ 5 سامسونگ منتشر شد

آی تی رسان/ سامسونگ در اوایل ماه جاری میلادی به‌روزرسانی One UI 6.1.1 را برای گوشی گلکسی زد فلیپ 5 منتشر کرد و اکنون کاربران این دستگاه تاشو می‌توانند پچ امنیتی ماه سپتامبر 2024 را دریافت نمایند. این به‌روزرسانی در اکثر بازارهای جهان از جمله آفریقا، آسیا، اروپا و ایالات‌متحده قابل دسترس است.

به‌روزرسانی جدید گلکسی زد فلیپ 5 دارای فریم‌ور با شماره ورژن F731BXXS3DXI3 بوده و در چندین کشور آفریقایی، آسیایی و اروپایی قابل دریافت است. در ایالات‌متحده این آپدیت برای هر دو نسخه لاک و آنلاک گلکسی زد فلیپ 5 منتشر شده است.

آپدیت ارائه شده برای نسخه قفل شده گوشی از فریم‌ور با شماره ورژن F731USQS4DXI3 بهره گرفته و هم‌اکنون برای شبکه‌های Metro PCS و T-Mobile قابل دسترس است. به‌روزرسانی مخصوص نسخه آنلاک شده گوشی نیز دارای فریم‌ور با شماره ورژن F731U1UES4DXI3 بوده و هم‌اکنون برای دستگاه‌های سرویس‌گیرنده در تمامی اپراتورها قابل دریافت است.

این به‌روزرسانی 67 حفره امنیتی شناسایی شده در نرم‌افزار نسخه قبلی را برطرف نموده و هیچ‌گونه ویژگی جدید، ارتقاء عملکرد یا بهبود شارژدهی باتری را به ارمغان نخواهد آورد. کاربران گلکسی زد فلیپ 5 در مناطق پیش‌تر اعلام شده به منظور بررسی انتشار به‌روزرسانی برای گوشی خود هم‌اکنون می‌توانند به مسیر Settings > Software update مراجعه نموده و سپس روی دکمه Download and install ضربه بزنند.

گلکسی زد فلیپ 5 با سیستم‌عامل اندروید 13 در اواسط سال 2023 به بازار عرضه شد. به‌روزرسانی One UI 6.0 مبتنی بر اندروید 14 در اواخر سال میلادی گذشته برای این گوشی تاشو منتشر شد. اکنون به‌نظر می‌رسد که سامسونگ در آستانه بازگشایی برنامه بتا One UI 7.0 قرار دارد. بنابراین پیش‌بینی می‌شود که برند کره‌ای طی چند ماه آینده آپدیت پایدار One UI 7.0 را برای گلکسی زد فلیپ 5 ارائه نماید.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره