نماد آخرین خبر

بسته‌ی الحاقی رایگان آسترو بات در پاییز جاری عرضه می‌شود

منبع
ديجي کالا
بروزرسانی

دیجی کالا/ استودیوی Team ASOBI به تازگی برخی از محتویات جدیدی که به عنوان بخشی از آپدیت رایگان آسترو بات در اواخر سال جاری میلادی برای بازی عرضه می‌شوند را مشخص کرده است.

آسترو بات یکی از بهترین بازی‌های سال جاری است و در حال حاضر بالاترین امتیاز متاکریتیک در سال ۲۰۲۴ را دارد و برخی تا آنجا پیش رفته‌اند که این اثر را یکی از بهترین پلتفرمرهای سه‌بعدی تاریخ می‌دانند. با این حال یکی از معدود انتقاداتی که برخی درباره‌ی این بازی داشته‌اند، کوتاهی گیم‌پلی آن است. بنابراین قابل درک است که برخی از طرفداران انتظار محتوای بیشتری را داشته باشند. البته حتی قبل از عرضه‌ی بازی تایید شده بود که این اثر محتوای جدیدی را به عنوان بخشی از یک به‌روزرسانی رایگان دریافت می‌کند و اکنون جزئیات بیشتری از آن مشخص شده است.

پلی‌استیشن آخرین رویداد State of Play خود را با یک تریلر جدید از این بازی آغاز کرد که برخی از محتوای جدیدی را که طرفداران می‌توانند به عنوان بخشی از به‌روز‌رسانی رایگان در پاییز ۲۰۲۴ منتظر آن باشند را به نمایش گذاشت. همانطور که در تریلر تأیید شده است، این اثر در حال اضافه کردن پنج مرحله‌ی اسپیدران آنلاین جدید در کنار لیدربرد با ۱۰ ربات جدید برای نجات دادن است. به نظر می‌رسد بازیکنان می‌توانند منتظر مراحلی متشکل از آب و یخ و یا با تم جنگل باشند که با بشکه‌هایی چوبی به سبک بازی دانکی کونگ (Donkey Kong) کامل می‌شود. شخصیت ایو (Eve) از بازی استلار بلید و چند شخصیت که به نظر می‌رسد چهار هل‌دایور مختلف هستند، برخی از ربات‌های وی‌آی‌پی جدیدی را تشکیل می‌دهند که بازیکنان می‌توانند در به روز‌رسانی جدید این بازی آن‌ها را نجات دهند.

گفتنی است که این اثر در مجموع دارای بیش از ۳۰۰ ربات برای نجات دادن است که ۱۶۹ مورد از آن شخصیت‌هایی خاص از دیگر بازی‌های پلی‌استیشن هستند و طراحی‌های جذابی دارند و بسیاری از طرفداران با آن‌ها سرگرم هستند. این در حالی است که کارگردان Days Gone از نسخه‌ی کارتونی شخصیت اصلی این بازی در آسترو بات ناراحت است.

در نهایت با توجه به نقد‌های تحسین برانگیز این بازی، باید منتظر ماند و دید که آیا آپدیت جدیدی که در پاییز امسال عرضه می‌شود، پایانی برای پشتیبانی از بازی است یا اینکه استودیوی سازنده چیزهای بیشتری را برای ارائه دارد. هرچند انتظار می‌رود که بسته‌های الحاقی پولی زیادی عرضه خواهد شد. به هر حال، برخی از شخصیت‌های مهم پلی‌استیشن مانند اسپایدرمن وجود دارند که در این بازی حضور ندارند و بازیکنان قطعا برای دیدن آن در بازی خود حاضرند پول پرداخت کنند.

آسترو بات در حال حاضر روی پلی‌استیشن ۵ در دسترس است. می‌توانید در ادامه تریلر منتشر شده را مشاهده کنید.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره