محمدعلي مقدم جزء - مديرکل روابط مشتريان ايرانسل - به خبرنگار ارتباطات خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) اظهار کرد: ايرانسل مشتريان خود را بزرگترين سرمايهاش ميداند و تاکنون تلاش بسياري درجهت افزايش رضايتمندي آنان انجام داده است.
وي با تاکيد بر اينکه مرکز تماس ايرانسل بزرگترين مرکز تماس در خاورميانه محسوب ميشود تصريح کرد: علاوه بر مرکز تماس تهران و با احتساب مراکز تماس تبريز، مشهد مقدس و شيراز بيش از 680 کارشناس 24 ساعت شبانه روز هفت روز هفته و 365 روز سال پاسخگويي به سوالات مشترکين ايرانسل را برعهده دارند.
همچين مديرکل روابط مشتريان ايرانسل با بيان اينکه حصول اطمينان از پشتيباني پيوسته مشترکين در شرايط اضطراري و انتقال درست پيام بين مشترک و کارشناس پاسخگو از مهمترين موارد مورد توجه در ايرانسل است تصريح کرد: به همين منظور اين شرکت براي نخستين بار در ايران اقدام به برپايي مراکز تماس با گويشهاي محلي کرده است.
مقدم جزء خاطرنشان کرد: سرويسهاي پيشرفته مطابق با جديدترين روشهاي روز دنيا از جمله سامانه پاسخگويي خودکار(IVR) در کليه مراکز تماس ايرانسل مورد استفاده قرار ميگيرد تا مشترکين درکوتاهترين زمان ممکن به کارشناس متصل شوند.
وي افزود: علاوه بر اين در تمامي مراکز تماس ايرانسل از سيستمهاي يکپارچه پيشرفته مديريت روابط مشتريان ( CRM) بهره برده ميشود تا بهرهوري کارکنان نيز به حداکثر ممکن افزايش يابد.
او با اشاره به اينکه درحال حاضر مراکز تماس مختلفي با اهداف متفاوت توسط ايرانسل راه اندازي شده است گفت: علاوه بر شماره آشناي 700 و 09377000000 که براي مشکلات مشترکين سيم کارتهاي اعتباري و دائمي در نظر گرفته شده است شمارههاي707 و 09377070000 براي پشتيباني و خدمات پس از فروش وايمکس ايرانسل، شماره 09377140000 به منظور پشتيباني محصولات و خدمات مربوط به موسسات و شرکتها، شماره 09377280000 براي ارتباط با نمايندگان فروش ايرانسل و شماره ويژه 09377210000 براي پاسخگويي به حجاج عزيز در زمان برگزاري حج در نظر گرفته شده است.
مديرکل روابط مشتريان ايرانسل اظهارکرد: با بهرهگيري از تيم اختصاصي کنترل کيفيت، نيازسنجي و آموزشهاي لازم به کارشناسان پاسخگو داده ميشود و اين افراد آموزشهاي دورهاي را نيز در برنامههاي سالانه خود دارند.
سرويس جديد اطلاعات شهري ايرانسل
سرويس اطلاعات شهري ايرانسل برمبناي نيازمشترک و تهيه اطلاعات مورد نياز آنان تهيه شده و براساس آن افراد ميتوانند نقاط مورد علاقه خود را به راحتي پيدا کرده و نتايج آن را از طريق پيام کوتاه براي ارايه آدرس يا پيام چندرسانهاي براي ارايه آدرس و نقشه دريافت کنند.
مدير روابط عمومي ايرانسل به خبرنگار ارتباطات خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) گفت: با آغاز به کار اين سرويس که همزمان با برگزاري سيزدهمين نمايشگاه بينالمللي صنايع و مخابرات و اطلاع رساني (ايران تلکام 2012) خواهد بود صاحبان شرکتها نيزميتوانند ازطريق پورتالنما نسبت به ثبت نقاط تجاري و اداري خود جهت معرفي به مشترکين علاقهمند به استفاده ازاين سرويس اقدام کنند.
علاوه براين صاحبان شرکتها و کسب وکارها ميتوانند اطلاعات شرکت يا خدمات و محصولات خود را به سرويس «اطلاعات شهري ايرانسل» اضافه کنند و به اين ترتيب نه تنها محصولات خود را معرفي و تبليغ کنند بلکه تخفيفها و پيشنهادات ويژه خود را نيز به سهولت به اطلاع مردم برسانند.
با توجه به توسعه روزافزون شهرها وکاهش رفته رفته زمان افراد براي انجام امور روزمره و دسترسي به مراکزي از جمله فروشگاهها، بانکها، موسسات آموزشي و... ايجاد سرويس اطلاعات شهري که بتواند مردم را در رسيدن به خدمات و کالاهاي مورد نيازشان ياري رساند، ضروري احساس ميشد.
براين اساس دسترسي به مشتريان بالقوه درلحظه مناسب، قرارگرفتن درمجموعه اوليها در زمان جستجوي يک خدمت يا محصول، استفاده از تخفيفها و پيشنهادهاي ويژه تخفيفي و نيزمعرفي و ارائه مستقيم محصولات و خدمات به مشترکين را ميتوان از جمله مزاياي استفاده از سرويس اطلاعات شهري ايرانسل عنوان کرد.