نماد آخرین خبر

خدمات اینترنتی که به مشترکان تلفن ثابت ارائه می‌شود

منبع
ايسنا
بروزرسانی
خدمات اینترنتی که به مشترکان تلفن ثابت ارائه می‌شود
ايسنا / براي استفاده از خدمات اينترنتي به مشترکان تلفن ثات عضويت در سايت شرکت مخابرات استان تهران براي مشترک الزامي است و مشترک پس از ثبت نام در سايت و مراجعه به يکي از مراکز مخابراتي جهت احراز هويت و فعال کردن شناسه کاربري و رمز عبور، وارد سيستم شده و از خدمات ارائه شده بهره مند مي‌شود. در حال حاضر خدمات ارائه شده به مشترکين تلفن ثابت به شرح زير است: ارائه ريزمکالمات تلفنهاي استان تهران و البرز، برقراري و يا قطع سرويس هاي ويژه، ارائه خدمات بررسي امکانات تغيير مکان، اعلام تلفن به 118 و يا عدم اعلام آن، بستن صفر دوم و باز کردن آن، کشف مزاحمت تلفني، تعويض شماره تلفن، اصلاح نشاني محل نصب تلفن، قطع و يا وصل تلفن، ارائه سرويس ADSL، دريافت رمز ‌1818 و ارسال پيامک، اعلام خرابي تلفن، صدور قبض المثني دوره‌، ارائه ريزمکالمات سرويس هوشمند. پس از ورود اقلام اطلاعاعي درخواستي سايت شرکت مخابرات استان تهران با آدرس http://www.tct.ir/، مشترک « درج تلفن » را انتخاب کرده و اقدام به ورود اطلاعات تلفن‌هاي خود ميکند. پس از ثبت اطلاعات مذکور، کليه شماره تلفن هايي که مشترک مايل به استفاده از خدمات الکترونيک براي آنهاست را بايد وارد کرده و براي هر تلفن مورد درخواست وضعيت تملک را مشخص کند (صاحب تلفن / استفاده کننده) و در صورتيکه مستاجر است، تاريخ اتمام اجاره نامه را نيز درج کند. در نهايت با انتخاب گزينه « ارسال » مطابق نمونه فرم هاي زير اگر مشترک حقيقي باشد، سيستم شماره "کد ملي" مشترک را به عنوان شناسه کاربري در نظر گرفته و اگر مشترک حقوقي باشد، شناسه کاربري مناسب انتخاب کرده و توسط سيستم فقط يک رمز عبور به مشترک داده مي شود. جهت فعال کردن شناسه کاربري و ورود به سايت خدمات رساني مشترک بايد به يکي از مراکز تلفني مراجعه کرده و با در دست داشتن مدارک مورد نياز، جهت احراز هويت به امور مشترکين يکي از مراکز تلفني که دسترسي برايشان راحتر است مراجعه کنند تا توسط اپراتور مسول تاييد کاربران در امور مشترکين مراکز، احراز هويت گرديده و شناسه کاربري شان فعال گردد.