ديجياتو/ هواوي مدتهاست که از برنامه هاي خودش براي کسب عنوان بزرگ ترين توليد کننده موبايل جهان صحبت مي کند. اين شرکت چند روز قبل پرچمداران پي 30 و پي 30 پرو را به شکل رسمي معرفي کرد تا نشان دهد که همچنان بر ادامه اين مسير استوار است.
طبق آخرين آمار و ارقام از سهم شرکت هاي مختلف در بازار موبايل، غول تکنولوژي چين توانسته اپل را کنار بزند و پشت سر سامسونگ قرار بگيرد، اما هواوي به اين راضي نيست و مي خواهد اول باشد. در همين راستا «والتر جي» مدير عامل هواوي اروپاي غربي از برنامه هاي اين شرکت براي تسلط بر بازار موبايل مي گويد:
هواوي پي 30 و پي 30 پرو تجربه کاربري بسيار بهتري را از نظر شارژدهي باتري و قدرت دوربين در اختيار کاربران قرار مي دهند و به ما کمک مي کنند به سمت جايگاه نخست پيش برويم.
جي مي گويد هواوي در سال 2018 بيش از 208 ميليون گوشي موبايل فروخته است، رقمي که براي بعضي شرکت ها آرزويي دست نيافتني محسوب مي شود. پرچمداران جديد اين شرکت مي توانند باز هم اين آمار را جابجا کنند.
يکي از مديران ارشد هواوي به وب سايت TechRadar مي گويد آنها سرمايه گذاري عظيمي روي تحقيق و توسعه (R&D) انجام داده اند و با وجود موانع گسترده، تصميم به عقب نشيني ندارند. هواوي مي خواهد به عنوان شرکت پيشگام در حوزه فناوري هاي نوين و به خصوص 5G شناخته شود.
نوآوري و پيشرفت مداوم، همان چيزيست که مشتريان وفادار را براي اين شرکت به ارمغان مي آورد و جايگاه آنها را محکم تر مي کند. او مي گويد:
نوآوري در دنياي مدرن کار سختيست، چون تکنولوژي با سرعتي باورنکردني پيش مي رود و بايد هر ماه وضعيت خودمان را بسنجيم.
هواوي همچنين قصد دارد چندين مرکز اختصاصي را در اروپا راه اندازي کند تا کاربران بتوانند با محصولات اين شرکت از نزديک کار کنند. تأسيس دو فروشگاه بزرگ هم در دستور کار اين شرکت قرار دارد. بايد ديد آيا هواوي مي تواند بدون تکيه بر بازار حياتي آمريکا به اهداف بلندپروازانه خود برسد يا خير.
بازار