گیم فا/ زمان زیادی نمانده است تا بتوانیم بازی Need for Speed Heat، محبوبترین عنوان سبک اتومبیل‌رانی آرکیدی و احتمالا محبوب‌ترین عنوان این فرانچایز در سال‌های اخیر، را تجربه کنیم. استودیوی گوست گیمز (Ghost Games) مکانیک‌های جدید زیادی به بازی اضافه کرده است، با این وجود به روش‌های مختلف به ریشه‌های این سری وفادار مانده است.

اخیرا مصاحبه‌ای با رایلی کوپر (Riley Cooper)، کارگردان بازی Need For Speed Heat، در مورد این عنوان انجام شده است. وی در بین مباحث مطرح شده به بخش چند نفره‌ی بازی و این‌که چگونه قرار است بخش حیاتی از اکوسیستم بازی باشد، پرداخت. وی افزود روشی که استودیو قصد دارد به عناوین محبوب هواداران مانند Underground و Most Wanted ادای دین کند، ما را شیفته‌ی خود کرده است. وقتی در مورد تفاوت‌های Need for Speed Heat با قسمت‌های قبلی از وی سوال شد، به این نکته اشاره کرد: “بهترین تجربه‌های گذشته را به یک عنوان می‌آوریم”

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

Heat اولین قدم رو به جلو برای گردآوری بهترین تجربه‌های Need For Speed های گذشته، داخل یک تجربه‌ی واحد است. ما عنصر مسابقه‌ی با قید و بند را از Pro Street، یک تجربه‌ی پلیس، مانند Most Wanted، سبکی الهام گرفته از Underground، (عنوان) Carbon و ۲۰۱۵ (عنوانی از این سری که بدون پسوند در سال ۲۰۱۵ منتشر شد) و مکانیک پاداشِ ریسک، شبیه به Rivals، (در کنار هم) داریم. این هدف ماست و این اولین بار در تاریخ فرانچایز است که به این موضوع پرداخته شده است.

احتمالا تا به این‌جا پیش خود گفته‌اید که گوست گیمز با ساخت Need for Speed Heat همه‌کاره شده است. وقتی به گذشته‌ی این سری نگاه کنیم متوجه می‌شویم که هر کدام از عناوین Need for Speed را به دلیلی دوست داشتیم. ما عاشق شکار پلیس‌ها در Most Wanted بودیم و گشت و گذار و اکتشاف Underground 2 را دوست داشتیم.

از همه‌ی این‌ها بگذریم هر کسی می‌تواند تصدیق کند که دیگر شاهد مسیر‌های مسابقه‌ای Pro Street و Carbon در عناوین اخیر این سری نیستیم. اگر برای تجربه‌ی عنوان بعدی این سری نیاز به دلیل دارید، گوست گیمز آن دلیل را به شما داده است.

برای طبیعی تر شدن کار، استودیوی گوست گیمز قصد دارد بازی را به دو بخش تقسیم کند. بازی Need for Speed Heat در شهری اتفاق می‌افتد که چرخه‌ی شب و روز دارد. به این ترتیب، توسعه دهندگان می‌توانند مکانیک‌های بیشتری را در شب ها ایجاد کنند تا بازی چالش‌برانگیزتر شود. کوپر به بیان اطلاعات بیشتر در این مورد می‌پردازد:

تازگیِ Heat به این است که تجربه‌های جداگانه را در یک (عنوان) گرد هم آورد. نتیجه چیزی بیشتر از جمع اعضاست. این (عنوان) از جدیدترین (تکنولوژی) چرخه‌ی شب و روز ما پشتیبانی می‌کند. وقتی مسابقه‌ی با قید و بند را در روز و مسابقه‌ی خیابانی غیر قانونی را در شب، زیر یک سقف (تحت یک بازی) برایتان فراهم می‌کنیم؛ هر کدام برای شما تجربه‌ی متفاوتی است. رفتن به روز موجب آسودگی خاطر و رفتن به شب قدم برداشتن برای چالش و افزایش آدرنالین است و چرخش بین این دو تجربه‌ی بسیار متفاوتی است که باعث می‌شود هر کدام تازگی خود را حفظ کنند.

سرانجام انتظار این را که Need for Speed به صورت سالانه عرضه شود را نداشته باشید. اگر آن‌چه که گوست گیمز قصد انجامش را دارد به همان اندازه که گفته است عمیقا پرداخته شود، شاید این بازی ارزش این‌که برای دراز مدت پشتیبانی شود را داشته باشد. همچنین این استودیو قبلا تایید کرده است که عنوان Need for Speed Heat هیچ گونه لوت‌باکسی (Loot Box) نخواهد داشت.

بازی Need for Speed Heat در تاریخ ۱۷ آبان ماه سال ۱۳۹۸ (۸ نوامبر ۲۰۱۹ میلادی) برای کنسول‌های اکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.
در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

منبع : گیم فا