نماد آخرین خبر

کارگردان بازی Need for Speed Heat اطلاعات جدیدی از بازی ارائه می‌دهد

منبع
گيم فا
بروزرسانی
کارگردان بازی Need for Speed Heat اطلاعات جدیدی از بازی ارائه می‌دهد
گيم فا/ زمان زيادي نمانده است تا بتوانيم بازي Need for Speed Heat، محبوبترين عنوان سبک اتومبيل‌راني آرکيدي و احتمالا محبوب‌ترين عنوان اين فرانچايز در سال‌هاي اخير، را تجربه کنيم. استوديوي گوست گيمز (Ghost Games) مکانيک‌هاي جديد زيادي به بازي اضافه کرده است، با اين وجود به روش‌هاي مختلف به ريشه‌هاي اين سري وفادار مانده است. اخيرا مصاحبه‌اي با رايلي کوپر (Riley Cooper)، کارگردان بازي Need For Speed Heat، در مورد اين عنوان انجام شده است. وي در بين مباحث مطرح شده به بخش چند نفره‌ي بازي و اين‌که چگونه قرار است بخش حياتي از اکوسيستم بازي باشد، پرداخت. وي افزود روشي که استوديو قصد دارد به عناوين محبوب هواداران مانند Underground و Most Wanted اداي دين کند، ما را شيفته‌ي خود کرده است. وقتي در مورد تفاوت‌هاي Need for Speed Heat با قسمت‌هاي قبلي از وي سوال شد، به اين نکته اشاره کرد: “بهترين تجربه‌هاي گذشته را به يک عنوان مي‌آوريم”
در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم Heat اولين قدم رو به جلو براي گردآوري بهترين تجربه‌هاي Need For Speed هاي گذشته، داخل يک تجربه‌ي واحد است. ما عنصر مسابقه‌ي با قيد و بند را از Pro Street، يک تجربه‌ي پليس، مانند Most Wanted، سبکي الهام گرفته از Underground، (عنوان) Carbon و ۲۰۱۵ (عنواني از اين سري که بدون پسوند در سال ۲۰۱۵ منتشر شد) و مکانيک پاداشِ ريسک، شبيه به Rivals، (در کنار هم) داريم. اين هدف ماست و اين اولين بار در تاريخ فرانچايز است که به اين موضوع پرداخته شده است. احتمالا تا به اين‌جا پيش خود گفته‌ايد که گوست گيمز با ساخت Need for Speed Heat همه‌کاره شده است. وقتي به گذشته‌ي اين سري نگاه کنيم متوجه مي‌شويم که هر کدام از عناوين Need for Speed را به دليلي دوست داشتيم. ما عاشق شکار پليس‌ها در Most Wanted بوديم و گشت و گذار و اکتشاف Underground 2 را دوست داشتيم. از همه‌ي اين‌ها بگذريم هر کسي مي‌تواند تصديق کند که ديگر شاهد مسير‌هاي مسابقه‌اي Pro Street و Carbon در عناوين اخير اين سري نيستيم. اگر براي تجربه‌ي عنوان بعدي اين سري نياز به دليل داريد، گوست گيمز آن دليل را به شما داده است. براي طبيعي تر شدن کار، استوديوي گوست گيمز قصد دارد بازي را به دو بخش تقسيم کند. بازي Need for Speed Heat در شهري اتفاق مي‌افتد که چرخه‌ي شب و روز دارد. به اين ترتيب، توسعه دهندگان مي‌توانند مکانيک‌هاي بيشتري را در شب ها ايجاد کنند تا بازي چالش‌برانگيزتر شود. کوپر به بيان اطلاعات بيشتر در اين مورد مي‌پردازد: تازگيِ Heat به اين است که تجربه‌هاي جداگانه را در يک (عنوان) گرد هم آورد. نتيجه چيزي بيشتر از جمع اعضاست. اين (عنوان) از جديدترين (تکنولوژي) چرخه‌ي شب و روز ما پشتيباني مي‌کند. وقتي مسابقه‌ي با قيد و بند را در روز و مسابقه‌ي خياباني غير قانوني را در شب، زير يک سقف (تحت يک بازي) برايتان فراهم مي‌کنيم؛ هر کدام براي شما تجربه‌ي متفاوتي است. رفتن به روز موجب آسودگي خاطر و رفتن به شب قدم برداشتن براي چالش و افزايش آدرنالين است و چرخش بين اين دو تجربه‌ي بسيار متفاوتي است که باعث مي‌شود هر کدام تازگي خود را حفظ کنند. سرانجام انتظار اين را که Need for Speed به صورت سالانه عرضه شود را نداشته باشيد. اگر آن‌چه که گوست گيمز قصد انجامش را دارد به همان اندازه که گفته است عميقا پرداخته شود، شايد اين بازي ارزش اين‌که براي دراز مدت پشتيباني شود را داشته باشد. همچنين اين استوديو قبلا تاييد کرده است که عنوان Need for Speed Heat هيچ گونه لوت‌باکسي (Loot Box) نخواهد داشت. بازي Need for Speed Heat در تاريخ ۱۷ آبان ماه سال ۱۳۹۸ (۸ نوامبر ۲۰۱۹ ميلادي) براي کنسول‌هاي اکس‌باکس وان، پلي‌استيشن ۴ و پلتفرم رايانه‌هاي شخصي منتشر خواهد شد.
در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم
اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره